صنعت-معدن-تجارت

مدیرعامل بهمن موتور: دیگنیتی مانند سایر محصولات بهمن از کیفیت بالایی برخوردار است

شرکت بهمن موتور با همت مهندسان و متخصصان داخلی توانست سختی های دوران تحریم را پشت سر گذارد و محصول جدیدی با نام دیگنیتی را آماده عرضه به بازار کند. کیفیت محصولات بهمن موتور در همه زمان در بین مشتریان مطرح بوده و دیگنیتی نیز از کیفیت بالا و تمایز خاصی نسبت به سایر محصولات برخوردار است.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد ضرابیان-مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به اینکه با شروع تحریم ها در سال 97، صنعت خودروی کشور از جمله صنایع اولیه بود که با محدودیت ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، گفت: با این وجود همه ی تلاش ما در گروه بهمن و به ویژه در شرکت بهمن موتور عرضه محصولات جدید است و خوشبختانه شرایط سخت دوران تحریم را با تلاش فراوان پشت سر گذاشتیم و محصول جدیدی با نام “دیگنیتی” را به سبد محصولات بهمن موتور افزودیم.

مدیرعامل بهمن موتور اظهار کرد: محصولات این شرکت در همه زمان از نظر کیفیت و تمایز زبان زد مشتریانش بوده است. به همین منظور خودروی دیگنیتی نیز با هدف ارائه محصولی خاص و دارای مشخصه های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار عرضه می شود.

ضرابیان تصریح کرد: دیگنیتی به عنوان SUV شناخته شده است و با طرح جلو پنجره و حجم‌ دهی سپر از جذابیت‌ خاصی برخوردار است. همچنین نمای جانبی اسپرت و کوپه، جوان‌پسند و مد روز جلوه می کند و سبب ایجاد تمایز با سایر محصولات تولیدکنندگان داخلی است.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور گفت: دیگنیتی با پیشرانه ۱/۵ لیتری مجهز به توربو شارژ به بازار عرضه می شود و دارای بیشینه ی قدرت 148 اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در خصوص تریم و تزئینات داخل نیز متفاوت با محصولات عرضه شده در داخل کشور است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55692
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن