بانک-بیمه-بورس

“مجید بختیاری”، مدیرعامل بیمه ایران شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی با استناد به مصوبه مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران، «سید مجید بختیاری» را به عنوان "عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید بیمه ایران" منصوب کرد.

به گزارش تفاهم  آنلاین،در حکم دکتر دژپسند برای مدیرعامل جدید بیمه ایران  بختیاری که روز 1 بهمن 99 ابلاغ شده آمده است: با عنایت به مصوبه مورخ 1399/10/24 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران به موجب این حکم به سمت عضو هیأت مدیره و مدیرعامل آن شرکت منصوب می‌شوید.

انتظار می رود در راستای برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی موارد ذیل در اولویت برنامه های آن شرکت قرار گیرد:

– پیاده سازی بیمه دیجیتال در راستای توسعه اقتصاد هوشمند.- تدوین و پیگیری برنامه خروج از زیان دهی شرکت.-  استقرار کامل سیستم جامع بیمه گری.ساماندهی شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور.- افزایش تنوع خدمات بیمه ای در راستای ارائه خدمات بهینه و سریع به آحاد جامعه و متناسب نمودن  ترکیب پرتفوی.- اهتمام در وصول مطالبات.- استقرار کامل بودجه ریزی عملیاتی.-  پیاده‌سازی سیستم مدیریت ریسک و استفاده از منابع بیمه به سمت تامین مالی اقتصاد و بازار سرمایه.- توجه به موضوع سودآوری شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی، ارتقاء توانگری مالی، افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده بهینه از ذخایر و دارایی های مولد. اجرای کامل آیین نامه حاکمیت شرکتی. امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

شایان ذکر است اهم مسئولیت هایی سید مجید بختیاری در شرکت سهامی بیمه ایران، مدیریت امور شعب و نمایندگی‌های داخل کشور، مدیر کلی امور مالی، مدیر کلی فناوری اطلاعات و آمار و عضویت در شورای سرمایه گذاری این شرکت بوده است. همچین مدیرعاملی بیمه های رازی و دی، عضویت غیر موظف هیأت مدیره شرکت چرخشگر، عضویت در کار گروه‌های تخصصی مالی و حسابرسی و فناوری اطلاعات و طرح تحول در صنعت بیمه، از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی سید مجید بختیاری- مدیر عامل جدید شرکت سهامی بیمه ایران است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60878
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن