مناطق آزاد-گردشگری

لزوم تغییر در تأمین منابع مالی مناطق آزاد

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بر ضرورت تغییر ساختاری در دو حوزه انفورماتیک و تأمین منابع مالی مناطق آزاد تاکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حمیدرضا مومنی در نخستین جلسه کمیته راهبردی روش‌های تأمین منابع مالی مناطق آزاد کشور که با حضور علی درویش پور – رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین گروسی – سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند و… به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد، گفت: تأمین منابع یک موضوع مهم و مهم‌تر از آن توجه به مدیریت مصرف این منابع است.

وی بر تلاش‌های دبیرخانه برای اجرای اصلاحات جدی در قوانین مناطق آزاد تأکید کرد و گفت: ایجاد تغییر ساختاری در دو حوزه انفورماتیک و تأمین منابع مالی موضوعاتی است که باید مورد بازبینی قرار گیرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، خواستار ارائه پیشنهادات مدیران عامل مناطق آزاد کشور در موضوع فرصت‌ها و مزیت‌های این مناطق شد و بر لزوم حرکت به سمت تولید در این جغرافیاهای خاص کشور تأکید کرد.

مومنی همچنین از برنامه‌ریزی برای ارزیابی مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان‌های مناطق آزاد خبر داد و عنوان داشت: شاخص‌های این ارزیابی در بخش‌های مختلف و بر اساس توانایی‌ها و پیشرفت مناطق طراحی‌ شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68921
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن