گیلان

الزام ادارات گیلان به كاهش 50 درصدی مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از الزام ادارات این استان به كاهش 50 درصدی مصرف برق خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمداسماعیل هنرمند ضمن تشریح برنامه‌های گذر از پیک بار تابستان  اظهار کرد: با توجه به گرمای زودرس هوا، کاهش نزولات جوی و کاهش تولید برق در نیروگاه‌های برقابی، صنعت برق کشور با شرایط ویژه‌ای مواجه شده است که از این رو مدیریت مصرف برق بیش از هر زمان دیگری ضروری می‌باشد.

وی بیان کرد: بنابر مصوبه هیئت وزیران تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موظف به کاهش 50 درصدی مصرف برق از ساعت 11 صبح تا پایان وقت اداری هستند و دستگاه‌هایی که همکاری در این زمینه نداشته باشند شامل قطع برق خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره کرد و افزود: در این پویش نیاز است مردم شریف استان بین ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر به مدت 15 دقیقه کولرهای خود را در خانه یا محل کار خاموش کنند و با این کار یک سوم خاموشی‌های احتمالی استان کاهش پیدا می‌کند.

هنرمند خاطرنشان کرد: تاکنون 4800 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در استان کشف شده است که این مقدار حدود 35 میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده است.

وی در پایان گفت: اپلیکیشن کاربردی “برق من” برای دریافت جداول خاموشی‌های احتمالی و همچنین خدمات برق بصورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir و سایت شرکت توانیر و کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71354

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن