خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:كاهش فرآیند صدور مجوزها ، از مطالبات عمومی سرمایه گذاران

تفاهم آنلاین -خراسان جنوبی -رضا بهنام: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: كاهش فرآیندهای مربوط به صدور مجوزهای لازم و حمایت از سرمایه گذار تا بهره برداری كامل پروژه ، از مطالبات عمومی سرمایه گذاران است .
علیرضا عباس‌زاده با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی شهرداران استان که در قاین برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهرداران در خط مقدم ارائه خدمات در شهرهای متبوع خود هستند و عملکرد شهرداران بعضاً فراتر از مقیاس نقشه جغرافیایی محل خدمت آنهاست.
وی ضمن قدردانی از نقش شهرداران به عنوان خدمتگذاران عرصه آبادانی شهرها، عنوان کرد: با توجه به آغاز نیمه دوم سال و تراکم فعالیت ها و خدمات مورد نیاز شهروندان، بار دیگر باید تلاش‌ های گسترده شهرداری ها را شاهد باشیم تا بتوانند خدمات خوبی را به شهروندان به خصوص در ایام سرد سال ارائه بدهند.
معاون استاندار با تأکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری ها در همین مدت محدود در شهرهای استان نقش آفرین بوده، افزود: حضور و مشارکت سازمان در توسعه شهرها مشهود است و شهرداران باید در تعامل با سازمان، پروژهای سرمایه گذاری خوبی داشته باشند.
عباس زاده با تأکید بر ضرورت پایداری شاخص‌های امنیت سرمایه‌گذاری در استان به تفصیل از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ های معدنی، کشاورزی و صادرات مرزی خراسان جنوبی برای سرمایه‌ گذاری با هدف توسعه اقتصادی سخن گفت.
وی با بیان اینكه كاهش فرآیندهای مربوط به صدور مجوزهای لازم و حمایت از سرمایه گذار تا بهره برداری كامل پروژه از مطالبات عمومی سرمایه گذاران است، افزود: سازمان همیاری شهرداری ها با توجه به تركیب شورای سازمان، هیئت مدیره و اعضای آن و استفاده از توانمندی كمیته‌های تشكیل شده در استان می تواند نقش مؤثری در زمینه حمایت از سرمایه گذاران همراه با تكریم آنان ایفا نماید.
معاون استاندار در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: دغدغه‌مندی در مسائلی مانند حجاب و عفاف موضوعی فراتر از جایگاه و وظایف صرفاً قانونی است، باتوجه به این موضوع نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها و پرهیز از موازی کاری هستیم.
وی خواستار انجام اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در راستای تحقق سیاست‌ های ایجابی و تشویقی و ترویج مقوله عفاف و حجاب، همگام با تمامی فعالیت‌ های تخصصی خدمات‌رسانی در سطح شهرستان ها شد.
عباس زاده با تشریح اهمیت نقش شهرداران خاطرنشان کرد: شغل شهرداری با توجه به انتظارات فراوان همه اقشار بسیار دشوار است و قطعاً انگیزه ارزشمند و فراتر از مباحث مالی موجب قبول این مسئولیت خطیر و خدمتگزاری به شهروندان شده، ما نیز در کنار شما هستیم و امیدواریم بتوانیم در ارتقاء مدیریت شهرهایمان کمک کنیم.
شایان ذکر است؛ در ادامه این نشست درخصوص موضوعات فی مابین شهرداری ها با حضور مدیران کل ثبت اسناد، امور مالیاتی ، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98577
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن