گیلان

فرماندار رشت: نیازمند ایجاد تحول در حوزه نان و نانوایی هستیم

فرماندار رشت با اعلام آمادگی جهت پیگیری مشکلات حوزه نانوایی ها با استفاده از همه ظرفیت های موجود، گفت:  باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه تولید نان و نانوایی باشیم.  

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایی های  شهرستان رشت با بیان اینکه فعالیت نانوایی ها با توجه به حساسیتی که در زندگی مردم دارد با کلیه فعالیت های اقتصادی دیگر متفاوت است، افزود: به همین لحاظ هر گونه تصمیم گیری در این حوزه می تواند کل جامعه را درگیر کند.

وی با اشاره سختی و طاقت فرسایی فعالیت  در نانوایی ها، گفت: در بحث نانوایی ها ظرافت های خاصی وجود دارد که اگر به این ظرافت ها توجه نشود، مشکل ایجاد می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات حوزه نانوایی ها ریشه در قوانین دارد، افزود: این آمادگی وجود دارد این مسائل و مشکلات پس از تحلیل دقیق، در نشست هفتگی  با نمایندگان شهرستان طرح و پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید طوری عمل کنیم که ما الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم، خاطر نشان مرد: نباید مدام منتظر ابلاغ دستورالعمل از بالا باشیم، بلکه خودمان باید در این عرصه فعالانه نقش آفرین باشیم.

وی ادامه داد:  باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه نان باشیم  اما در عین حال نباید از نیازمندی و مشکلات روز نانوایان غافل باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37929
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن