گیلان

فرماندار رشت: بیمه دغدغدها را کاهش می دهد

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش بیمه سلامت در ایجاد آرامش در جامعه گفت: بیمه چتر حمایتی بسیار مهمی است و نقش ارزنده ای در کاهش دغدغه‌های خانواده‌ها دارد و امنیت خاطر مردم را افزایش می دهد.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح اللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت اظهار کرد: در هفته بیمه سلامت ضرورت دارد ازهمه تلاشگران عرصه سلامت در حوزه های درمان وبیمه سلامت قدردانی شود.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با طرح جامع سلامت در بحث پوشش بیمه ای اقدامات موثری انجام داده است و با اجرای این طرح بسیاری از نگرانی های مردم در حوزه درمان رفع شد.

فرماندار رشت یادآور شد: در سابق دفترچه های بیمه در جای ثابتی ازخانه نگهداری می شد وبسیاری ازاقلام دارویی ودرمانی تحت پوشش نبود ولی با اجرای طرح جامع سلامت اقدامات ارزنده ای صورت گرفت.

مهندس فتح اللهی افزود: در شهرستان رشت با جمعیت حدود یک میلیون نفر ۳۷% یعنی ۳۳۵هزارنفر تحت پوشش بیمه سلامت هستد و۷۵۰ مرکز طرف قرارداد بابیمه سلامت، درسطح شهرستان رشت خدمات لازم را به بیمه شدگان ارائه می دهند.

وی با اشاره به اجرای ارزیابی وسع گفت: ارزیابی وسع ازسال گذشته آغاز شد واجرای این طرح نیز در ۱۶ دفاتر پیشخوان که ۱۰دفتر در رشت و۶دفتر در بخشهای تابعه شهرستان رشت کار ارزیابی ازطریق سیستم ارزیابی در ده دهک را انجام می دهند که سه دهک اول از دفترچه رایگان بیمه سلامت برخوردار می شوندکه به ازای هر نفر ۶۷۴ هزار تومان هزینه از سوی بیمه سلامت پرداخت می شود.

فرماندار رشت افزود:دهک های ۴ تا ۶ با پرداخت ۵۰% هزینه ها تحت پوشش قرار می گیرند ودهکهای بالا نیز هزینه های مربوطه را پرداخت می کنند تا ازامکانات دفترجه بیمه برخودار شوند.

مهندس فتح اللهی در بخش پایانی این گفت وگوی اختصاصی مجددا از تلاشهای مدافعان ایثارگر حوزه سلامت ومجموعه مدیران ومسئولان بیمه سلامت تشکر‌ وقدرانی کرد و گفت: خوشبختانه با تنوع بیمه ای که وجود دارد ان شاءالله همه جمعیت کشور تحت پوشش بیمه قرار گیرند تا به لحاظ پوشش بیمه ای دغدغه ای وجود نداشته باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52585
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن