صنعت-معدن-تجارت

عمده مشکلات معدن‌کاران در بحث تجهیزات و ماشین آلات است

مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس از برگزاری جلسه‌ای با ستاد تسهیل استان قزوین و با حضور معدن‌کاران برای احصاء مشکلات معادن در استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، عباس جرجانی مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس با بیان اینکه در این جلسه بخش خصوصی و خانه معدن به نمایندگی از طرف معدن‌کاران و همچنین نظام مهندسی به نمایندگی از مسئولان فنی حضور یافتند، تصریح کرد: در پایان جلسه قرار بر این شد تا ظرف یک بازه زمانی ۲۰ روزه اطلاعات لازم درباره مشکلات معدن‌کاران استان احصاء شده و سپس به گروه احیای معادن کوچک مقیاس منتقل شود.

وی افزود: در این جلسه تاکید کردیم تا معادنی که فعالیت آنها به دلیل مشکلات اداری و دستگاه‌های اجرایی متوقف شده و یا معادنی که دارای بدهی بانکی هستند، شناسایی شده تا در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با حضور معدن‌کار مربوطه در مرکز استان تشکیل داده شود.

جرجانی با بیان اینکه در این راستا از کارگروه‌های تعاملی استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: در سفر به استان قزوین برخی از معادن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آنها بررسی شد.

وی توضیح داد: بخش اعظم مشکلاتی که معدن‌کاران با آن روبرو هستند به بحث تجهیزات و ماشین آلات بازمی‌گردد و ما تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار خواهیم بست.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92388
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن