گیلان

دیدار آیت الله فلاحتی با رئیس هیئت مدیره و معاونان شرکت شهرک های صنعتی گیلان: عدالت ایجاد شهرک های صنعتی در گیلان رعایت شود

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در این استان را مهم عنوان کرد و گفت: عدالت ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف گیلان باید رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس هیئت مدیره و معاونان شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با اشاره به اینکه در نظام اقتصادی دنیای معاصر جامعه ای رشد می کند که دارای بنگاه های کوچک و کلان تولیدی باشد اظهار کرد: بنگاه های کوچک تولیدی زوبازده هستند و آسیب آنها کمتر است.
وی به اشتغال خانوادگی در بنگاه های کوچک تولیدی اشاره کرد و افزود: پیامدهای خوب بنگاه های کوچک اقتصادی بسیار است البته وجود واحدهای بزرگ را نفی نمی کنیم.
امام جمعه رشت با تاکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران به منظور ایجاد بنگاه های اقتصادی در گیلان، بیان کرد: همگرایی میان نهادهای ذی ربط برای ایجاد واحدهای کوچک تولیدی اثرگذار است.
آیت الله فلاحتی، حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان را مهم خواند و تصریح کرد: نبود نظارت سازمان های همگرا از عوامل عقب ماندگی در عرصه راه اندازی بنگاه های کوچک محسوب می شود و براین اساس رصد سازمان های نظارتی برای ایجاد زیرساخت های بنگاه های کوچک در استان حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه عدالت ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف گیلان باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: عدالت در ایجاد فضا به منظور ورود سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه به مسائل زیست محیطی در فعالیت شهرک های صنعتی تاکید کرد و یادآور شد: اکنون نیازمند زیست بوم هستیم و می طلبد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی فراهم شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=75058
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن