گزارش

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی شرکت مانیسا

امروزه با وجود ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ، حمل غذا به صورت تازه و گرم، راحت تر و آسان تر است. این ظروف علاوه بر اینکه از مواد باکیفیت و سالم ساخته شده اند؛ تا کیفیت، طعم و ایمنی غذاها حفظ شود؛ دوستدار محیط زیست نیز هستند. مواد بکار رفته در این ظروف با غذاهای داغ واکنش نشان نمی‌دهند و به شما کمک می‌کنند مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری گرم نگه دارید. از این رو کیفیت مواد اولیه از جمله عوامل اصلی و مهم تاثیرگذار بر روی قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی است. جهت خریدی مطمئن و با کیفیت حتما به مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی معتبر و مطمئن مراجعه نمایید.

مشاهده محصولات مانیسا: https://manisaco.ir/

انواع محصولات سفارشی برای شرکت ها، سازمان ها، رستوران ها و هتل ها پذیرفته می شود.قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی ممکن است به دلیل نوسانات ارز تغییر کند از این رو خواهشمندیم برای اطلاع از قیمت دقیق و قیمت روز ظروف آلومینیومی مانیسا با شماره آقای رستگار : ۲۱۴۷۰۷۲-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

آلومینیوم به دلیل قابلیت بازیافت برتر و خواص منحصر به فرد آن نسبت به سایر مواد مانند: پلاستیک و شیشه، انتخاب محبوبی برای بسته بندی مواد غذایی است .در مقایسه با پلاستیک و کاغذ، قابلیت بازیافت بالایی دارد. و این در حالی است که، سبک تر و کاربردی تر از شیشه است.

آلومینیوم یکی از انعطاف پذیرترین و همه کاره‌ترین عناصر جهان است، که شکل دهی آسان، پایداری و مقاومت در برابر اسیدهای آلی و همینطور، رسانای خوب الکتریسیته و گرما از جمله مزایای آن محسوب میشود.

بسته بندی مواد غذایی ظروف یکبار مصرف ساخته شده از آلومینیوم ، تضمین می‌کند که مواد غذایی طعم اصلی خود را حفظ می‌کنند. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های متمایز در دسترس خریداران بسته به خواسته‌ها و محصولات غذایی آنان قرارگرفته است.

از ویژگی های ظروف آلومینیومی یکبار مصرف می‌توان به:

  • مقاوم در برابر حرارت
  • خنثی (بدون هیچ گونه واکنشی با مواد غذایی)
  1. نسوز
  2. قابلیت استفاده جهت کباب کردن و پخت و پز
  3. محافظت از سبزیجات، میوه ها، شیرینی ها و کیک ها از محیط بیرون
  4. دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت
  5. قابل استفاده در ماکروفر و ماکرویو

اشاره کرد. البته شایان ذکر است، تطبیق پذیری ظروف آلومینیومی، استحکام و سازگاری با ماکروفر و مایکرویو، آنها را برای رستوران ها، هتل ها و غیره در کنار آشپزخانه‌های مدرن مناسب می سازد.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

کیفیت و قیمت شمش آلومینیوم دو عامل مهم در تعیین قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به شمار می روند. به طور کلی قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به دلیل مزایای گفته شده در مطالب فوق، نسبت به انواع دیگر ظروف یکبار مصرف بیشتر است.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این ظروف می توان به ابعاد متنوع آنان اشاره نمود. چراکه این ویژگی، باعث اختلاف وزن در ظروف آلومینیومی می‌گردد.

توان تولید بالا انواع محصولات یکبار مصرف آلومینیومی بهداشتی باکیفیت با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور، برای اطلاع از قیمت به دلیل نوسانات ارز و بازار با شماره رستگار: ۲۱۴۷۰۷۲-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

مشاهده محصولات مانیسا: قیمت ظروف یکبار مصرف

مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

گروه تولیدی مانیسا مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران است. که طیف کاملی از این ظروف را درمجموعه محصولات خود قرار داده است؛ مانیسا با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است؛ با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف آلومینیومی یکبار مصرف را با بهترین قیمت ممکن در بازار به متقاضیان عزیز ارائه نماید.

همچنین برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت خرید عمده ظروف آلومینیومی و محصولات جدید می توان به سایت مانیسا مراجعه کرد و از طریق مشاوره با متخصصان این گروه خریدی لذت بخش را تجربه کرد.

محصولات مانیسا

  • ظرف تک پرس آلومینیومی
  • ظرف دو پرسی آلومینیومی
  • ظرف کبابی آلومینیومی
  • ظرف خورشتی آلومینیومی
  • ظرف دو خانه آلومینیومی
  • ظرف سه خانه آلومینیومی
  • ظرف آلومینیومی نیم پرس
  • فویل آلومینیومی

نگاهی کلی به پرفروش ترین محصولات مانیسا

ظرف تک پرس آلومینیومی

از پر مصرف ترین اقلام ظروف یکبار مصرف مانیسا، میتوان ظرف تک پرس آلومینیومی را نام برد. که در بیشتر بخش هایی که با غذا و طبخ غذا سروکار دارند همانند: رستوران ها ، بیمارستان ها ، کترینگ ها ، ارگان ها ، دانشگاه ها و غیره از این ظرف تک پرس آلومینیومی استفاده میکنند .

ظرف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی

یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین ظرف یکبار مصرف غذا است که، بیشتر در ارگان ها، شرکت ها، رستوران ها و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد. و گروه تولیدی مانیسا مفتخر است که ظرف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به دست مشتریان عزیز میرساند.

از خصوصیات و کاربردهای ظرف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی میتوان به دارا بودن سیب سلامت ، بهداشتی بودن و مدت زمان قابل توجه‌ای که میتواند غذا را گرم نگه دارد اشاره کرد. همچنین این ظروف بر خلاف دیگر ظروف غذا چون: ظروف پلاستیکی و کاغذی، میتوان در فر، توستر و ماکرویو قرار داد و محتویات آن را گرم کرد، البته انواع دیگر مدل های ظرف غذا مثل: ظرف نیم پرسی آلومینیومی و دیگر ظروف از این قاعده مستثنی نیستند و نکته قابل توجه این که ظرف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی تجزیه پذیر و قابل بازگشت به چرخه تولید هستند.

فویل آلومینیوم

انواع فویل آلومینیوم با ضخامت و عرض های مختلف درگروه تولیدی مانیسا تولید و عرضه می‌گردد. از دیگر محصولات این دسته نیز می توان به: فروش فویل کیلویی آلومینیوم عرض ۸۰، ۳۰ و ۲۰ سانتیمتر به صورت خالص و ناخالص و همینطور تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی اشاره کرد.

آلومینیوم در برابر رطوبت، نور و اکسیژن، حتی به عنوان یک فویل بسیار نازک، یک سد کامل ایجاد می‌کند. غذاهای بسته‌بندی شده با ظروف آلومینیومی یکبار مصرف از آلودگی باکتریایی، اکسیداسیون و همچنین رطوبت و نور در امان هستند. که این امر به دلیل کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ظروف آلومینیومی خواهد بود. در نتیجه کیفیت، ابعاد، نرخ شمش آلومینیوم از جمله موارد مهم در قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی محسوب می شوند. که با مراجعه به مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی معتبر می توان به یک خرید لذت بخش با قیمتهایی عالی دست یافت.

گروه تولیدی مانیسا بزرگترین پخش کننده ظرف یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف یکبار مصرفی در ایران است. سلامتی افراد جامعه، کیفیت و بسته بندی ظروف و رضایتمندی متقاضی از بزرگترین اهداف این گروه باتجربه و کارآمد است.

آدرس : تهران ، شهریار ، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان ، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک ۱۲

رستگار: ۲۱۴۷۰۷۲-۰۹۱۲ –  ۰۲۱۶۵۷۳۴۱۶۸

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81697
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن