گزارش

‍ معاون خدمات شهری شهرداری تهران در دومین جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه: « طرح تحول نگهداشت شهر » درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اجرای مطلوب «طرح تحول نگهداشت شهر» در مناطق 22گانه تاکید کرد و گفت: «طرح تحول نگهداشت شهر» درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، دومین جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، مدیر کل برنامه ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار و در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران پس از ارائه توضیحات مبسوط معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه در خصوص اقدامات و تمهیدات این مناطق در هنگام بارش برف، گفت: به تمامی نیروها و کارگران حوزه خدمات شهری مناطق و دست اندرکارانی که به هر طریقی در بارش های اخیر پایتخت حضور مستمری داشتند خدا قوت می گوییم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه افزود: البته در بازدیدهای میدانی از مناطق درگیر مشکلات احصاء گردید که باید تدابیر لازم برای رفع آنها در کمترین زمان ممکن اندیشیده شود.

محمدی، مدیرکل هماهنگی امور مناطق این معاونت نیز با تاکید بر اهمیت ویژه نگهداشت شهر تهران گفت: نگهداشت شهر جزو اولین طرح هایی است که در مدیریت فعلی شهرداری تهران با عنوان «طرح تحول نگهداشت شهر» به مناطق 22گانه ابلاغ شده است. ما در این طرح بدنبال ایجاد تحول در سطح شهر تهران هستیم تا شاهد اتفاقات و اقدامات بهتری در پایتخت برای رفاه حال شهروندان باشیم.

به گفته محمدی 60درصد آیتم های موجود در طرح تحول نگهداشت شهر به موضوعات مختلف در حوزه خدمات شهری باز می گردد و این طرح در یک بازه زمانی دو ماهه دیده شده است و بزودی این طرح وارد فاز اجرا می گردد و انشالله شاهد تحولات خوبی در سطح شهر تهران خواهیم بود.

بهرامی: یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه خدمات شهری رفع معضل پسماند است

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه خدمات شهری رفع معضل پسماند است و در این راه از ایده های نوین و کارشناسی شده بهره خواهیم گرفت تا در نهایت به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به اجرای «طرح تحول نگهداشت شهر» در سطح مناطق 22گانه گفت: شهر یک موجود زنده است و خدمت به شهر و شهروندان سرلوحه فعالیت های ماست. بنابراین این طرح با همین رویکرد و نیز ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح دستیابی به نقاط قوت و ضعف از اهمیت بسیاری برخوردار است، بنابراین باید برای حصول به نتایج مطلوب نقاط قوت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم و نقاط ضعف را هم مطابق با نیاز شهر برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه به ذکر برخی نکات در خصوص ماموریت ها و وظایف قانونی معاونین خدمات شهری پرداخت و گفت: مدیریت شهر تهران با بیش از 10میلیون جمعیت و چندین میلیون جمعیت شناور مسوولیت اجتماعی بدنبال دارد و این مسوولیت اجتماعی وظایف قانونی را برای ما تعریف کرده است که باید به بهترین شکل ممکن و در راستای رفاه و آسایش شهروندان عزیزمان انجام شود.

بهرامی بر استفاده از ظرفیت های موجود در راستای تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت:هر محله به فراخور خود موضوعات و مشکلات پیچیده ای را اعم از فرهنگی، اجتماعی و… دارد پس باید برای کمک به رفع این معضلات و مشکلات در محلات با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای فرهنگ سازی تلاش کنیم.

وی در پایان بر احصاء و اعلام مشکلات پیش روی مناطق22گانه در اتمام پروژه های حوزه خدمات شهری برای پیشبرد بهتر امور تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78522
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن