گیلان

صنایع کوچک، راه حلی برای رونق اقتصاد گیلان 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد می باشد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی کیا در دیداری که علی فتح اللهی – فرماندار رشت با وی داشت، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عمل کنند، ولی با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هستیم.

وی ادامه داد: توسعه صنعتی استان، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که استان گیلان دارد، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی است که صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد می باشد.

فتح اللهی – فرماندار رشت نیز در این دیدار اظهار کرد: با تصمیمات خوب و کارشناسی شده و مدیریت صحیح میتوان کم ترین آسیب را در شرایط بد اقتصادی دید.

وی گفت: با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشداشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

فرماندار رشت با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطرنشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=59116
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن