اجتماعیتهران

شهردار منطقه یک: طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری اجرایی شد

شهردار منطقه یک گفت: طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده‌راه و مسیر دوچرخه با تصویب مدیران ارشد شهرداری تهران و پلیس راهور تهران بزرگ اجرایی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سیدحمید موسوی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور مصطفی کاظمی-مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران، عبدالرضا گلپایگانی-معاون شهرسازی و معماری و سید مناف‌هاشمی-معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و سردار محمد حسین‌حمیدی-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، این طرح به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در همین راستا، عقد قرارداد با مشاور به منظور ارائه طرح فاز یک اجرایی پروژه احداث پیاده‌راه خیابان شهرداری از طریق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است و نسبت به ارائه طرح اجرایی تا دو ماه آینده اقدام خواهد شد که ظرف دو ماه آینده انجام و زمان اجرایی آن با توجه به اینکه نیاز به تردد حداقلی در این معبر است، در تعطیلات سال نو(۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت: طرح کوتاه‌مدت پیاده‌راه یادشده نیز با تملک املاک واقع در مسیر بازگشایی در خیابان حمید بعد از تامین اعتبار و منابع مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه یک، اجرا و به همراه اصلاحات هندسی و سرپوشیده نمودن رود دره گلابدره، تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52685
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن