گیلان

شهدی: دو پروژه ورزشی لنگرود در انتظار امضای پیمانکار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود گفت: رفع مشکل دو پروژه ورزشی لنگرود در انتظار امضای پیمانکار است.

به گزارش تفاهم آنلاین، ناصر شهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (چهارشنبه_ ۲۲ مرداد) در دفتر ایشان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به طلایه داران عرصه خبر، گفت: قلم رسالتی عظیم است تا جائی که مقسّم حق تعالی در قرآن کریم قرار گرفته است.

وی، خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و تصریح کرد: این قشر زحمتکش با حضور فعال در تمامی عرصه ها اخبار را منعکس می کنند اما خود از مظلومان جامعه هستند و دغدغه های شغلی و مالی این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.

شهدی ادامه داد: آرامش و صمیمیت موجود در ورزش لنگرود اتفاقی به دست نیامده است و فعالیت های حوزه ورزش و جوانان بدون حضور خبرنگاران و انعکاس اخبار به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اعتبارات جاری ادارات ورزش و جوانان از درآمد سالن های ورزشی تحت تصدی( اماکن ورزشی بخش خصوصی) تامین می شود، افزود :پول برگشتی در راستای ماده ۸۸ اماکن ورزشی بخش خصوصی که عاید ادارات کل ورزشی می شود، این بخش اعتباری از بهمن سال گذشته بسته شد و به تبع آن شهرستان ها هم دچار مشکلاتی شدند.

شهدی از اعتبار شهرستانی ۹۰۰ میلیون تومانی برای اماکن ورزشی دارای مشکل  خبر داد و تصریح کرد: سالن باستانی ملاط با سه میلیارد تومان و چمن مصنوعی کومله با دو میلیارد تومان اعتبار از ارزش افزوده استانی، پیمانکاران به دلیل عدم توازن قیمت در بازار حاضر به امضا قراردارد و  مذاکره نمی شوند.

گفتنی است؛ در این‌ مراسم خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان لنگرود به مناسبت روز خبرنگار تجلیل و قدردانی شدند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39977
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن