اجتماعی

شرکت دانش‌بنیان ایرانی با “فیت‌آسا” باشگاه‌های ورزشی را به خانه آورد!

مدیرعامل شرکت یک دانش‌بنیان از طراحی نرم‌افزار کاربردی تحت عنوان "فیت‌آسا" خبر داد که محدودیت ورزش و تناسب اندام در دوران کرونا را برطرف کرده و به تأیید وزارت بهداشت نیز رسیده است.

غلامرضا حبیبی؛ مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مؤسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در گفت‌و‌گو با تسنیم از طراحی نرم‌افزاری تحت عنوان “فیت‌آسا” خبر داد که مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گرفته و به دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی نیز ابلاغ شده است.

حبیبی با اشاره به رابطه “فیت‌آسا” با کرونا گفت: در دوران کرونا بسیاری از باشگاه‌های ورزشی کشور تعطیل شده و فعالیت بدنی مردم نیز کاهش پیدا کرده است که فیت‌آسا در راستای رفع این محدودیت تولید شده است.

حبیبی با بیان اینکه شرکت دانش‌بنیان فرزان بیش از 20 سال در زمینه آموزش‌های الکترونیک و سلامت الکترونیک در حال فعالیت است، متذکر شد: “سالم‌سا” برند سلامت الکترونیک این شرکت است که در حوزه سلامت هوشمند در حال فعالیت است؛ «سالم‌سا» شامل مجموعه‌ای یکپارچه از سامانه‌های سلامت هوشمند است که بر بستر وب و موبایل ارائه می‌شود که این مجموعه متشکل از 17 سامانه سلامت الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: 15 نرم‌افزار تحت وب در سالم‌سا ایجاد شده است که به‌صورت یک پلتفرم یکپارچه عمل می‌کند علاوه بر آن اپلیکیشن‌های موبایلی نیز تولید شده‌اند که بر بیماری‌های غیرواگیردار از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت،‌ فشار خون،‌ سلامت روان و ریزفاکتورهای مربوط به آن مثل فعالیت‌های بدنی یا تناسب اندام،‌ تغذیه و چاقی،‌ ترک سیگار تمرکز کرده‌اند؛ با توجه به هزینه‌های زیاد بار بیماری‌های غیرواگیردار بر نظام سلامت،‌ عمده فعالیت این شرکت در این حوزه است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47399
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن