صنعت-معدن-تجارت

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیاتی از هلدینگ سورینت تاکید شد؛ساماندهی ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تکمیل پروژه های اقامتی نیمه تمام و رفع برخی مشکلات جهت ارائه خدمات پروازی بهتر به ساکنان و گردشگران با هیاتی از هلدینگ سورینت (مدیرعامل هلدینگ، مدیرعامل قشم ایر و…) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، بر ضرورت تکمیل و بهره برداری پرژوه اقامتی نیمه تمام هتل مریم و رفع مشکلات موجود در ارتباط خط هوایی قشم ایر ساماندهی موضوعات قیمت بلیط پروازهای داخلی و بین المللی تاکید کرد.
ایجاد دفتری جهت استقرار و پاسخگویی به مراجعان در راستای تکریم استفاده کنندگان از خدمات خط هوایی قشم ایر و همچنین بررسی مشکلات موجود میان دفاتر خدمات مسافرتی موجود در منطقه آزاد قشم و این خط هوایی، موضوعات دیگری بود که در این جلسه پیرامون آنها صحبت گردید.
به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و به منظور همکاری بیشتر با سرمایه گذاران حوزه گردشگری قشم، مقرر شد معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، در اسرع وقت برای حل این مشکلات فعالان این حوزه با تمام توان اقداماتی را جهت رفع موانع و مشکلات اجرایی نمایند.
گفتنی است با برنامه ریزی صورت گرفته اتمام پروژه های نیمه تمام سطح جزیره قشم و اراپه خدمات بهتر به گردشگران در آینده نزدیک به عنوان یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76083
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن