البرز

سازمان آتش‌نشانی کرج، سرباز امریه‌ جذب می‌کند

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج،  نیروی وظیفه امریه‌دار (سرباز آتش‌نشان) با مدارک تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا جذب می‌کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، متقاضیانی که تاریخ اعزام به خدمتشان ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ باشد، می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری با مراجعه به سایت رسمی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به نشانی http://fire.karaj.ir نسبت به ثبت‌نام و پرینت اطلاعات درج‌شده اقدام کنند.

با توجه به اینکه شغل کارکنان آتش‌نشانی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ سربازان امریه این سازمان نیز بایستی یکسری شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند تا بتوانند امریه این سازمان را دریافت کرده و در پایگاه‌های مختلف این نهاد مشغول به خدمت شوند.

شرایط عمومی شامل؛ برگه اعزام به خدمت فاقد غیبت باشد، تاریخ اعزام ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ باشد، شرایط جسمانی مناسب، محل سکونت در محدوده استان البرز (حداقل ۵ سال)، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (فناوری اطلاعات، حسابداری، عمران، معماری، برنامه‌ریزی شهری، مهندسی صنایع، مکانیک، برق، تربیت‌بدنی، اطفاء حریق، نجات و امداد، سوانح و HSE)، به‌کارگیری نیروی وظیفه دارای مدرک تحصیلی لیسانس در واحد عملیاتی و مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری در بخش‌های اداری است و شرایط اختصاصی شامل؛ خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان و فرزند رزمندگان) با حداقل شش ماه سابقه، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، تحت پوشش سازمان بهزیستی، مشمولین متأهل، مشمولین معاف از رزم، نخبگان، استعدادهای درخشان و حافظان قرآن کریم، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته‌های ایمنی و آتش‌نشانی، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر با معدل حداقل ۱۷ دریکی از دانشگاه‌های معتبر دولتی است.

برای همه متقاضیان در صورت کسب امتیاز مناسب در آزمون ورودی (علمی و عملی) و دارا بودن شرایط موردنظر، درخواست امریه صادر می‌شود.

لازم به ذکر است که بر اساس دستور مستقیم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سازمان‌های مختلف می‌توانند قسمتی از نیروهای خود را به سربازان وظیفه اختصاص دهند. سربازان نیز می‌توانند بر اساس این قانون به‌عنوان سرباز امریه در سازمان مورد نظر مشغول به خدمت شوند و به‌ جای خدمت در پادگان‌ها، در سازمان‌های مربوطه مشغول به فعالیت شوند.

سازمان آتش‌نشانی کرج، هرساله از میان متقاضیان امریه سربازی آتش‌نشانی، پس از تأیید ستاد کل نیروهای مسلح، اقدام به جذب نیروهای سرباز می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70238
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن