بانک-بیمه-بورس

زائران اربعین، تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفتند

معاون اجرایی و رئیس ستاد بیمه اربعین شرکت بیمه سامان اعلام کرد که امسال زائران اربعین، تحت پوشش شرکت بیمه سامان به زیارت اباعبدالله الحسین می روند.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، روابط عمومی شرکت بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبر و رادیو ایران برنامه نمودار، با بیان این که بر اساس قرارداد منعقد شده میان شرکت بیمه سامان و سازمان حج و زیارت، زائران اربعین می بایست پیش از عزیمت در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه) به نشانی www.samah.haj.ir ثبت نام کرده و در مرحله نهایی، مبلغ 18 هزار تومان حق بیمه را پرداخت کنند، اظهار کرد: تکمیل ثبت نام قطعی، منوط به پرداخت حق بیمه و دریافت کدرهگیری از این سامانه است که با دریافت آن، بیمه نامه درمان و عمر و حوادث زائران برقرار خواهد شد.
وی با اشاره به این که به منظور خدمت رسانی به بیمه شدگان، 50 پایگاه خدمات رسانی بیمه با رویکرد امداد مجهز به آمبولانس و پزشک جهت فوریت های اولیه درمانی در نقاط مختلف مسیر تردد زائرين اربعين در کشور عراق و مرزهای ورودی و خروجی کشورمان دایر شده است، افزود: همکاران شرکت بیمه سامان در مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی ، مهران، قصر شیرین، باشماق ،تمرچین و شهرهای زیارتی عراق مستقر شده و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.
به گفته او، شعبه بیمه سامان در عراق در حال پشتیبانی و ارائه خدمات بیمه ای به زائران است و زائران می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه و یا اتفاق که به خدمات درمانی نیاز داشته باشد، به این مراکز مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند.
رئیس ستاد اربعین شرکت بیمه سامان با بیان این که بیمه نامه صادره برای زائران از 23 مردادماه تا 10 مهرماه فعال است، گفت: زائران از لحظه ورود به مرز و خروج به سمت کشور عراق تحت پوشش این بیمه نامه هستند و خدمات شرکت بیمه سامان به زائران تا زمان بازگشت آنها به داخل کشور ادامه خواهد داشت.
عطایی با اشاره به این که شعبه بیمه سامان در کشور عراق و به ویژه در شهرهای بغداد، نجف، کربلا و کاظمین زیرساخت های مناسبی برای ارائه خدمت به زائران دارد، گفت: علاوه بر امکان مراجعه زائران به پایگاه های در نظر گرفته شده توسط شرکت بیمه سامان، شماره تلفن 6612-00964 نیز برای ارتباط تلفنی و ارائه خدمات به آنها فعال و شماره 8943-021 داخلی 2 در ایران آمادگی پاسخگویی است.
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان همچنین با اعلام این که شرایط لازم به منظور ارائه پوشش های بیمه ای بیشتر به زائران در ازای افزایش حق بیمه در دست بررسی است، گفت: پوشش بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه، مسئولیت و آتش سوزی موکب ها نیز به صورت اختیاری به زائران ارائه خواهد شد.
رئیس ستاد اربعین شرکت بیمه سامان همچنین درباره پوشش های بیمه نامه زائران اربعین گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده، سقف سرمایه فوت به هر علت 50 میلیون تومان، سرمایه فوت ناشی از حادثه 300 میلیون تومان، سرمایه از کارافتادگی و نقص عضو ناشی از حادثه 300 میلیون تومان، هزینه درمان بستری و جراحی 50 میلیون تومان و هزینه درمان سرپایی و پاراکلینیکی 5 میلیون تومان است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=86903
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن