بانک-بیمه-بورس

رشد عملکرد بیمه ملت در مقایسه با صنعت بیمه در بهار 99

مقایسه عملکرد شرکت بیمه ملت در سه ماهه اول سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال 1398 در رشته­های بدنه، کارت اعتباری، زندگی و عمر غیراندوخته‌دار به ترتیب 24.8 درصد، 100.7 درصد، 37.0 درصد و 20.9 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش تفاهم آنلاین، گزارش منتشر شده از ترکیب پرتفوی بیمه ملت، حاکی از آن است که بیمه­های شخص ثالث و درمان که به صورت عمومی در صنعت بیمه، بیشترین سهم را در پورتفو و خسارت شرکت‌های بیمه دارد، در پرتفوی بیمه ملت نسبت به صنعت کمتر بوده که عملکرد صحیح بیمه ملت و تلاش این شرکت در جهت ارتقای فرهنگ بیمه در کشور را می‌نماید.

از سوی دیگر، سهم رشته­های بیمه­ای باربری، زندگی، کشتی، مسئولیت، مهندسی و هواپیما در ترکیب پورتفوی بیمه ملت نسبت به صنعت بیشتر است که این مهم نیز بر فعالیت بیمه ملت در فرهنگسازی بیمه صحه می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، نسبت خسارت شرکت بیمه ملت در مقایسه آن با صنعت بیمه در سه ماهه اول سال 1399 در رشته­های آتش­سوزی، باربری، شخص ثالث، حوادث، زندگی، کشتی، مسئولیت و مهندسی کمتر از صنعت است و از انتخاب درست ریسک توسط کارشناسان این شرکت حکایت دارد.

این شرکت، همچنین در سه ماهه اول سال جاری از محل ذخایر فنی و سایر منابع توانسته است در مجموع ۲۵۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال 98 با درآمد 44.5 میلیاردتومان، ۴۸۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین سود خالص دوره مالی مورد گزارش حدود 62 میلیارد و 800 میلیون تومان است که این رقم نیز نسبت به سود خالص دوره مالی مشابه سال گذشته که 21 میلیارد و 300 میلیون تومان گزارش شده بود، ۱۹۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=42558
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن