بانک-بیمه-بورس

معلم ، رتبه اول بیمه پاسخگو را از آن خود کرد

در روزگاری که بی‌تفاوتی به مشتریان و حرکت با چراغ خاموش رویه بسیاری از بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی و حتی کسب و کارهاست، ایستادن در رتبه اول پاسخگویی به شهروندان و متقاضیان اطلاعات، بیش از افتخار شهامت قابل تحسینی است که بیمه معلم به نام خود رقم زد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ بر اساس اعلام کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، پس از بررسی عملکرد بیمه مرکزی ج.ا.ا و شرکت‌های بیمه‌ای در سال گذشته، بیمه معلم توانست رتبه بهترین بیمه پاسخگو را از آن خود کند.
بنا براین گزارش، مسئول مستقیم پاسخگوئی به سوالات درج شده در سایت انتشار آزاد اطلاعات روابط عمومی بیمه معلم بوده که طی این مدت با ایجاد هماهنگی با واحدهای سازمان، در مسیر ایجاد فضای شفاف و تسهیل اطلاع رسانی، گام برداشته است.
طبق اعلام رسمی کمیسیون انتشار در دسترسی آزاد به اطلاعات، بیمه معلم همچنین سریعترین زمان پاسخگویی را در میان کلیه شرکت‌های بیمه از آن خود کرده است. ارزیابی صورت گرفته بر اساس سه شاخص تعداد پاسخ، نسبت پاسخ به درخواست و زمان پاسخگویی بوده که بیمه معلم شفافت‌تر از سایر بیمه‌ها عمل کرده است.
لازم به ذکر است مطابق ماده 8 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، کلیه موسسات عمومی و موسسات خصوصی که خدمات عمومی را ارائه می دهند مکلف اند اطلاعات عمومی را که توسط هر شهروند ایرانی، درخواست می شود پاسخ دهند، درغیر اینصورت مشمول جرایم کیفری می شوند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83764
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن