بانک-بیمه-بورس

در آستانه روز معلم ؛ کارنامه بیمه معلم به فرهنگیان و برنامه های آتی تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، محمد ابراهیم تحسیری در آستانه روز معلم نمائی از خدمات این شرکت را به جامعه شریف فرهنگیان تشریح کرد.

مدیر عامل بیمه معلم از افزایش سقف تعهدات و ضریب نفوذ بیمه خبر داد و از همدردی و همراهی با بیمه شدگان حادثه دیده و خانواده آنان یاد کرد که در این ارتباط به پرداخت بیش از  2100 فقره غرامت فوت در اثر کرونا بدون درنظر گرفتن محدودیت زمانی و تعداد آن اشاره کرد.

براساس این گزارش، بیمه معلم علاوه بر اقدامات در سال 1400 برنامه هائی جامع در سال 1401 برای فرهنگیان از جمله اینکه ///در راستای اشتغالزائی فرزندان فرهنگیان محترم طرح های نوآورانه در دستور کار دارد.//

در این راستا قرار است با ارائه تسهیلات ، امکانات و آموزش های تخصصی ، اعطاء کد بیمه های زندگی همراه با وام اشتغالزائی به فرزندان خانواده فرهنگیان انجام پذیرد.

محمد ابراهیم تحسیری در ادامه تشریح خدمات بیمه معلم به جامعه بزرگ فرهنگیان طی پیام تبریکی به جامعه شریف فرهنگیان ابراز داشت:

آگاهی و دانش دو عنصر لایتناهی جهت خوشبختی جامعه بشری است و خوشا به احوال آنان که زمرد گرانبهای آگاهی و الماس ارزشمند دانش را با خلوص نیت تقدیم بشر می کنند.

جامعه بزرگ و فهیم فرهنگیان ایران زمین با صلابت و استواری باورناپذیری از این دو عنصر محافظت کرده اند تا بتوانند به درستی به آینده سازان منتقل نمایند.

آینده ایران از آن دانش آموزان است و قوام آن در دستان شما معلمان خواهد بود،

شما مهرآوران راستی و درستی که با وجود عوامل برون زائی چون کرونا همچنان استوار در راه اعتلاء میهن می کوشید.

بیمه معلم بر خود می بالد که طی این سال ها همراه شما عزیزان بوده است.

ما بر این تلاشیم تا با ارائه طرح های نوآورانه به جامعه فرهنگیان سهم کوچکی در انتقال آگاهی و دانش به آینده سازان ایفاء کنیم.

قدم هایتان استوار و راهتان پر رهرو باد ….

محمدابراهیم تحسیری / مدیرعامل بیمه معلم

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83753
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن