اقتصادی

رئیس جمهور از وزیر اقتصاد تقدیر کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی - رئیس جمهور با اهدای لوحی به فرهاد دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی، برای توسعه دولت الکترونیک ‌و شفافیت در وزارت اقتصاد تقدیر کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز شورای اجرایی فناوری اطلاعات، از وزیر اقتصاد برای تلاش‌های مجدانه و‌ اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌ کار، بیمه‌ها و خزانه‌داری کل کشور قدردانی کرد.

گفتنی است که در لوح اهدایی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد آمده است:

جناب آقای فرهاد دژپسند، دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه‌ها و خزانه‌داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع)، و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و مؤید باشید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66828
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن