اجتماعی

درآمدهای چند میلیونی در شب عید حقیقت دارد؟

درآمدهای چند میلیونی در شب عید یکی از پدیده‌های جذاب عید نوروز است. مشاغلی خاص نوروز و برخی مشاغل خدماتی از جمله این مشاغل پر درآمد هستند.

 شاید عجیب به نظر برسد ولی درآمدهای چند میلیونی در شب عید واقعیت دارد. مشاغلی وجود دارد که با استقبال بی‌نظیر مردم در شب عید مواجه می‌شوند. این امر به دلایلی چون آداب و رسوم عید، چشم و هم چشمی یا شاید هیجان زدگی مردم رخ می دهد. اما فارغ از چرایی این پدیده نتیجه، درآمدهای چند میلیونی در شب عید است که نصیب عده‌ای می‌شود. به همین دلیل برخی افراد ماه اسفند و به خصوص روزهای آخر سال شغل همیشگی خود را کنار گذاشته و وارد این فضا می‌شوند. با ما همراه باشید تا با تعدادی از این مشاغل آشنا شویم.

درآمدهای چند میلیونی در شب عید با فروش هفت سین
درآمدهای چند میلیونی در شب عید با فروش هفت سین

درآمدهای میلیونی در شب عید با فروش هفت سین

فروش هفت سین و لوازم آن از هر نوع که باشد درآمد بسیار زیادی دارد. فروش هفت سین ارزان قیمت احتمالاً چینی به دلیل فروش خوب در تیراژ بالا سود بسیار خوبی دارد. اما فروش هفت سین خاص و هنری نیز به دلیل قیمت بالای این نوع محصولات درآمد زیادی دارد. حتی فروش انواع سبزه و ماهی نیز می‌تواند به کسب درآمد شب عید منجر شود. فقط برای این کار باید مکان مناسبی نظیر نزدیکی مراکز خرید را انتخاب کنید و حداقل دو هفته قبل از عید را به طور مداوم کار کنید.

درآمدهای چند میلیونی در شب عید با فروش گل و گلدان
درآمدهای چند میلیونی در شب عید با فروش گل و گلدان

 

درآمدهای میلیونی در شب عید با فروش گل و گلدان

اساساً عید نوروز فصل اوج کاری گل فروشی است. همه مردم ترجیح می‌دهند با یک گلدان گل تازه طراوت بهار را مهمان خانه خود کنند یا گلدانی به عنوان هدیه برای دوستان و اقوام خود ببرند. حتی با وجود اینکه همه ما می‌دانیم عمر بسیاری از گلدان‌های شب عید کمتر از یک ماه است باز هم هر سال عید نمی‌توانیم از خرید آنها صرف‌نظر کنیم. اما مسئله اینجاست که مثلاً گلدانی که در بازار گل قیمتش ده هزار تومان است در گل‌فروشی‌های وسط شهر 30 تا 50 هزار تومان و در گل فروشی‌های لوکس با قیمت‌های بالاتر فروخته می‌شود. حال فرض کنید دستفروشی همان گلدان را با سود 100 درصد یعنی 20 هزار تومان عرضه کند. بدیهی است چنین فردی هم می‌تواند به درآمدهای چند میلیونی در شب عید برسد.

درآمدهای میلیونی در شب عید با فروش آجیل، شیرینی و تنقلات

در سالهای گذشته قطعاً یکی از درآمدهای چند میلیونی در شب عید به فروش آجیل ارتباط داشت. اما با قیمت‌های سرسام‌آور آجیل این مورد از خرید شب عید بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است. البته فروش آجیل میان قشر مرفه هنوز هم سود بالایی دارد. اما اگر بخواهیم عموم جامعه را در نظر بگیریم انواع شیرینی، شکلات و تنقلات ارزان‌تری که برای پذیرایی از مهمان مناسبند بازار بسیار خوبی دارند. بنابراین اگر از ماه‌ها قبل برای تهیه محصولی اینچنین تدارک دیده باشید به راحتی می‌توانید به درآمد چند میلیونی برسید.

درآمدهای میلیونی در شب عید با آرایشگری

یکی از رسوم عید نوروز برای ما آرایش و پیرایش ظاهری است. این امر اگر برای آقایان به یک اصلاح مختصر محدود می‌شود برای بانوان دنیای ناتمامی از خدمات آرایشی است. اما هر دو گروه آرایشگران آقا و خانم در شب عید بیشترین مشتری‌ها را دارند. البته این از جمله مشاغلی است که نیاز به مهارت و تخصص دارد. اما به نظر می‌رسد حتی شاگردهای آرایشگران معروف هم درآمد بسیار خوبی در شب عید کسب می‌کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82097
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن