گزارش

خرید ساعت مچی زنانه ( 100% اورجینال )

با توجه به اهمیت ساعت در تیپ و استایل بانوان و حساسیت بالا نسبت به کیفیت متریال و با توجه به فراوانی ساعت های فیک به معرفی یکی از بهترین سایت های فروش ساعت اورجینال زنانه در ایران می پردازیم.

 بهترین سایت خرید ساعت مچی
بهترین سایت خرید ساعت مچی

گروه بازرگانی پل کالا:

وب سایت بازرگانی پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند های مایکل کورس ، اسکاگن، ریباک، امپریوآرمانی و……..در ایران است، از این رو برای بانوانی که علاقه مند به داشتن یک ساعت زنانه اورجینال با ضمانت نامه های جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی است یک فروشگاه آنلاین مناسب است.

انبوه ساعت های این مجموعه از کلاسیک و اسپرت گرفته تا ساعت هایی مجلسی یک مرکز فروش جامع و یک فروشگاه ایده آل برای خرید ساعت مچی قلمداد می گردد.

از برند مایکل کورس که بصورت اختصاصی به تولید ساعت های زنانه فعال است و نماد مد و زیبایی در آمریکا است و برند امپریوآرمانی با طراحی ماندگار و عامه پسند با کیفیت عالی تا برند اورینت که در کارکرد موتور در این سطح قیمت بی نظیر است و…….

در واقع شرکت بازرگانی پل کالا با گردآوری بهترین برند های ساعت مچی اورجینال زنانه با قیمت مناسب گامی به جلو در رضایتمندی مشتریان با توجه به نیاز های جامعه ایران برداشته است. و این توجه به نیاز های بانوان ایرانی است که آن را به یکی از بهترین سایت های خرید ساعت مچی اورجینال در ایران تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین دغدغه ها برای خریداران ساعت های اورجینال استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی جهانی است، برای مثال وقتی قطعه ای ازساعت اورجینال احتیاج به تعویض و یا تعمیر دارد و یا کریستال های ساعت ممکن است گم شود و یا ممکن است شیشه ساعت بشکند فقط نمایندگی های رسمی هستند که می توانند خدمات مطلوب و رضایت بخش برای شما انجام دهند، برای مثال زمانی که کریستال های یک ساعت گم می شود چگونه یک تعمیرکار ساده می تواند کریستال های ساعت را که دارای ابعاد و متریال خاصی است برای شما تهیه کند؟ و یا وقتی موتور یک ساعت رولکس که بسیار گران قیمت است یک تعمیرکار ساده چگونه می تواند موتور پیچیده این ساعت را بدون هیچ اشتباهی تعمیر نماید؟

برای همین یکی از مهمترین امتیازات خرید ساعت اورجینال از مراکز رسمی، گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی آن است. ( این گارانتی معمولا 2 ساله است )

خدمات پس از فروش و گارانتی در شرکت بازرگانی پل کالا بصورت جهانی است یعنی شما می توانید در کشورهای دیگر که آن شرکت در آن نمایندگی دارد نیز از این خدمات استفاده نمائید.

در واقع تمام ساعت های اورجینال که از مراکز رسمی خریداری می شود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از نوع جهانی و بین المللی است.

یکی از مهمترین سوالاتی که در بین خریداران ساعت های زنانه اورجینال مطرح است این است که چگونه ساعت اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم

در واقع شناخت ساعت های اورجینال برای خریداران غیر حرفه ای دشوار است بهمین منظور خرید از نمایندگی ها و عاملیت های رسمی که در وب سایت رسمی برند اسم آن نمایندگی قید شده مهمترین اقدام برای داشتن یک ساعت اورجینال است.

ولی چنانچه به نمایندگی های رسمی دسترسی ندارید به این ویژه گی ها توجه نمائید.

1-حداقل مقاومت ساعت های اورجینال در برابر آب 30متر است( مقدار فشاری که آب در عمق 30 متری بر ساعت وارد می کند )

2-ساعت های اورجینال دارای شناسنامه منحصربه فرد است( در شناسنامه آدرس نمایندگی های رسمی، مواد ساخته شده، موارد شامل گارانتی، عمق ضدآب…..) مشخص گردیده است.

3-ساعت های اورجینال دارای نمایندگی های رسمی تقریبا در بسیاری از کشورهاست

4-ساعت های اورجینال دارای رفرنس اختصاصی است( با سرچ این کد در سایت های بین المللی همانند آمازون و ای بی مشخصات محصول نمایش داده می شود )

در واقع در هنگام خرید ساعت زنانه اورجینال اگر به نمایندگی های رسمی که غالبا در تهران است دسترسی ندارید به موارد بالا توجه نمائید و حتما از فروشنده فاکتور اورجینال بودن ساعت را دریافت نمائید، هر کلمه ای غیر از( اصل و اورجینال ) که فروشنده در فاکتور قید نماید دلیل بسیار محکمی بر تقلبی بودن ساعت است.

و در آخر

شرکت بازرگانی پل کالا عاملیت فروش و خدمات پس از فروش برندهای مایکل کورس، امپریوآرمانی، اسکاگن و……..در ایران با ارائه جدید ترین مدل های ساعت مچی زنانه اورجینال با گارانتی و خدمات جهانی با قیمت پایه و مصوب گامی به جلو برای نیازهای امروزه تیپ و استایل بانوان شیک پوش در یک مرکز رسمی و قانونی برداشته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89130
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن