اقتصادی

حمایت ایرانسل از شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه می‌یابد

مدیرعامل ایرانسل بر توسعه حمایت اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران از شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان ایرانی تأکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، بیژن عباسی‌آرند در نشستی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، چهار حوزه «خدمات فناوری‌اطلاعات»، «شبکه»، «امنیت داده‌ها» و «خدمات دیجیتال» در اپراتور را مهم‌ترین حوزه‌های همکاری موجود بین ایرانسل و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: ما از توسعه این همکاری‌ها به شدت استقبال می‌کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به ترافیک روزانه اپراتور، مقیاس خدماتی که مورد نیاز یک اپراتور است، مقیاس بزرگی است و قابل مقایسه با هیچ خدمت دیگری در کشور نیست.

مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: مشکلی که هم‌اکنون در پیشنهادهای ارائه شده از برخی شرکت‌های نوپای ایرانی به چشم می‌خورد، این است که این شرکت‌ها، عمدتاً در ابعاد کوچک‌تر خیلی خوب کار می‌کنند؛ ولی خدمات آن‌ها مقیاس‌پذیر نیست و هنگام مواجهه با حجم بالای کاربر همزمان، در ارائه خدمات دچار مشکل می‌شوند.

عباسی‌آرند افزود: با این حال، مسلماً خدمات ارائه شده از سوی کسب‌وکارهای ایرانی، نسبت به رقبای خارجی ترجیح دارد و ما حتماً از رشد کسب‌وکارهای ایرانی و ایجاد فضای کسب تجربه‌های جدید برای آن‌ها حمایت می‌کنیم؛ اما حتما در ارائه پیشنهادها، باید به مقیاس اپراتور توجه شود.

مدیرعامل ایرانسل گفت: بحث تحول دیجیتال یک بحث لوکس نیست و ضرورت آینده ما است. ایرانسل دو سال است که این تحول را از خود آغاز کرده تا بتواند متناسب با نیازهای روز، خدمات ارائه کند.

وی در پایان پیشنهاد کرد که نشست دیگری با حضور مدیران و کارشناسان بخش‌های مربوطه ایرانسل با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان اصفهانی، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شود و در این نشست، نیازمندی‌های ایرانسل از یک‌سو و ظرفیت‌های شرکت‌ها از سوی دیگر مطرح و با ایجاد شناخت متقابل به صورت دقیق‌تر، دو طرف از ظرفیت‌های متقابل بهره‌مند شوند.

گفتنی است که در این همایش، جعفر قیصری – رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و جمعی از مدیران ایرانسل و مدیران برخی شرکت‌های حاضر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور داشتند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70996
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن