مناطق آزاد-گردشگری

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: جزیره قشم ، میزبان نوروزبانان سراسر کشور

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ورود گردشگر به قشم نسبت به سال گذشته، 500درصد رشد داشته است.

افشار فتح‌الهی در مراسم تجلیل از روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار داشت: بیش از ۸۳۳هزار نفر گردشگر از تاریخ ۲۵اسفند۱۴۰۰ تا ۱۳فروردین۱۴۰۱ وارد جزیره قشم شدند که نسبت به مدت مشابه در سال‌۱۴۰۰ رشد ۵۰۰درصد و نسبت به مدت مشابه در سال‌۱۳۹۸ رشد ۱۵درصدی دارد.

به گفته وی؛ با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات موجود و تلاش شبانه‌روزی بیش از چهار هزار نفر نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، خدمات‌رسانی خوبی به گردشگران نوروزی صورت گرفت.

فتح‌الهی ادامه داد: خدمات‌رسانی بی‌وقفه نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر‌قشم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خدمات شهری و روستایی، اسکان و رفاه، نظارتی و تنظیم بازار، بهداشت و سلامت، حمل‌ونقل، انتظامی، امنیتی و ترافیکی قابل‌ ستایش است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر‌قشم افزود: در تعطیلات نوروزی امسال کارکنان شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم ۳۸۳میلیون لیتر آب برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی در شهر قشم تولید کردند.

وی تصریح کرد: این میزان تولید آب آشامیدنی نسبت به مدت مشابه در سال‌۱۳۹۸ رشد ۴۵درصدی داشته که تولید و توزیع آب در مخازن ذخیره آب و مخازن عرضه آب کمک کرد تا ساکنان و گردشگران مشکل تهیه و استفاده از آب آشامیدنی سالم را پیدا نکنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه امسال هیچ اتفاق منجر به فوتی در هنگام خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی و خروجی از جزیره‌قشم در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی و جاده‌ای رخ نداد، که این موضوع نتیجه برنامه‌ریزی و کار جمعی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.

فتح‌الهی افزود: همکاری و همراهی خوبی از جانب امام‌جمعه شهرستان و ائمه جمعه جزیره قشم، فرمانداری، نیروهای نظامی، انتظامی، دریابانی و دستگاه قضایی موجب شد تا خدمات‌رسانی خوبی به گردشگران نوروزی صورت گیرد.

قشم میزبان نوروزبانان سراسر کشور می‌شود

سرپرست منطقه آزاد قشم در ادامه اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با هتل‌های شهرستان‌قشم می‌خواهیم از تمامی نوروزبانان سال جدید (آتش‌نشانان، پرسنل پلیس راهور، اورژانس‌۱۱۵، نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، راه و ترابری و…) میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: برای این منظور صحبت‌هایی مبنی بر پیش‌بینی تخفیف ۵۰درصدی هتل‌های‌قشم برای استفاده اعضای ستاد سفرهای نوروزی سال‌۱۴۰۱ صورت گرفته است.

فتح‌الهی اعلام کرد: تمامی پرسنل یادشده می‌توانند تا پایان تیر‌ماه1401 از هتل‌های قشم با تخفیف استفاده کنند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد‌قشم در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی و شرایط استفاده نوروزبانان سال جاری از این برنامه، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83186
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن