گیلان

جذب 11 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به جذب بیش از یازده هزار مشترک جدید در پاییز امسال گفت: با تحقق این مهم، مجموع مشترکین گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و 127 هزار مشترک افزایش یافته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر اظهار داشت: با اجرای گسترده برنامه‌های گازرسانی به روستاها و حفرات خالی شهرها، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 32 هزار متقاضی، از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون همه شهرها و دو هزار و 57 روستای گیلان،  از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و متوسط بهره‌مندی خانوارهای گیلانی از نعمت گاز به بالای 98 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته اظهار داشت: شرکت گاز، سوخت بسیاری از نیروگاه‌های تولید برق را تامین می‌نماید، لذا در صورت عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط مشترکین خانگی و تجاری، گاز تحویلی به نیروگاه‌های تولید برق کاهش یافته و در ادامه شاهد قطع برق در سطح شهرها و روستاها خواهیم بود.

اکبر در پایان از همه مشترکین درخواست کرد تا با رعایت دمای آسایش (18 الی 21 درجه) و استفاده از البسه گرم و زمستانی در منازل، شرکت گاز را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری رسانند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60436
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن