گیلان

اکبر خبر داد: نصب 5 هزار انشعاب گاز در گيلان

مديرعامل شركت گاز گيلان گفت: 5 هزار و 326 انشعاب گاز در مناطق مختلف استان نصب شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسين اكبر با اعلام اجراي 190 كيلومتر شبكه گاز در نيمه اول امسال در گيلان، اظهار داشت: با اجراي اين عمليات، مجموع طول خطوط گاز در استان به بيش از 21 هزار و دويست كيلومتر رسيده است.

وي با بيان اين موضوع اظهار داشت: شركت گاز استان گيلان با وجود حركت به سمت كيفي‌سازی خدمات، گازرساني به روستاهاي باقيمانده را وظيفه مهم خود دانسته و براي تحقق آن تلاش مي نمايد و اجرای 97 درصد از شبكه گذاری انجام شده امسال در روستاها، گواه اين مدعاست.

مهندس اكبر در ادامه از نصب بيش از 5 هزار و سيصد انشعاب گاز در بهار و تابستان امسال در گيلان خبر داد و گفت: با نصب اين تعداد انشعاب، مجموع انشعابات گاز در استان گيلان به بيش از 600 هزار عدد افزايش يافته است.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بيان اينكه نصب اين تعداد انشعاب، سبب بهره‌مندی 22 روستاي ديگر از نعمت گاز طبيعي شده است، گفت: با افزایش تعداد مشتركين گاز طبيعي در استان، لزوم نگهداري و بازرسي مستمر تاسيسات و خطوط گاز مهم تر و ضروري تر از گذشته مي باشد.

وي در پايان با اشاره به شروع فصل سرما از همه مشتركين گاز درخواست نمود تا با رعايت مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي، هزينه كمتري را به اقتصاد خانوار تحميل نمايند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48442
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن