گزارش

ثبت شرکت در تورنتو

ثبت شرکت در تورنتو

کیفیت زندگی در منطقه بزرگ تورنتو و همیلتون، رقابت پذیری پایگاه مناطق صنعتی و توانایی جذب و تداوم تجارت و گردشگری همگی به مطلوب و مفید بودن ثبت شرکت در تورنتو کمک می کند.

یک مطالعه مترولینکس در سال 2008 شش منطقه از مناطق بزرگ تورنتو را مقایسه کرده و نتیجه گرفت که کمترین ازدحام از آن همیلتون است. سالانه، مشاغلی که در همیلتون فعالیت می کنند می توانند 30٪ در هزینه های اضافی تاخیر رفت و آمد نسبت به تورنتو، 9٪ در مقایسه با منطقه هالتون و تقریباً 20٪ در مقایسه با منطقه بزرگ تورنتو صرفه جویی کنند.

این مطالعه همچنین شاخص زمان سفر را برای تمامی مناطق بزرگ تورنتو مقایسه کرد. شاخص زمان سفر نسبت رفت و آمد در زمان های اوج به رفت و آمد در زمان آزاد است. همیلتون با امتیاز 1.31 که به طور قابل توجهی کمتر از منطقه بزرگ تورنتو است، 1.63 در این زمینه پیشتاز بود (تورنتو 1.88 امتیاز و پیل 1.75 امتیاز)

نظرسنجی مترولینکس نشان داد که کل ساعت تاخیر همیلتون از دیگر شهرها کمتر بود، 21 ساعت تلف شده. ساعات تلف شده در تورنتو 67 ساعت بود که بیشتر از میانگین 50 ساعتی منطقه بزرگ تورنتو بود.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی و ثبت شرکت در تورنتو

رشد اقتصادی و رونق  شهرها بستگی به نحوه مدیریت چالش ها و استفاده از فرصت ها دارد. برخی کشورها، مناطق، و شهرها بسیار موفق تر از قبل خواهند بود، برخی ضعیف شده و برخی به شدت افت می کنند. شهرهای موفق در توسعه رویکردهای جدید برای کمک به شرکت ها و شهروندان و پیشرفت آینده اقتصادی متغیر به خوبی همکاری می کنند.

شهر تورنتو اعلام کرده است که محیط اقتصادی مطلوب فقط از طریق همکاری پیوسته بین سهامداران حاصل می شود. محیط اقتصادی مطلوب به همراه فعالیت های استراتژیک زیر روشی برای مشارکت دادن سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بازار تورنتو است.

فعالیت های استراتژیک عبارتند از: تشویق به سرمایه گذاری تجاری و ایجاد تجارت، تقویت رشد تجاری و رقابتی کردن کانادا، تضمین داده های کافی تجاری

تشویق سرمایه گذاری و ایجاد تجارت:

  • کمک به رونق تجارت های کوچک و متوسط و در عین حال تمرکز بر جذب شرکت های پریمیر و سرمایه گذاری در کانادا

رونق تجارت و در عین حال رقابتی کردن کانادا:

  • تداوم تمرکز بر حفظ و توسعه سرمایه گذاری تولید و تمرکز بر توسعه بخش هایی با ارزش بالا
  • تسریع سرمایه گذاری در توسعه تجاری و صنعتی که باعث تقویت پایه مالیات بر املاک شهر شده و باعث ایجاد شغل های ثابت و بهبود هزینه های رقابتی می شود.

تضمین داده های کافی تجاری:

  • تضمین اینکه اراضی کافی برای رشد استخدام در مشاغل صنعتی و بازرگانی وجود داشته و زیر ساخت های کافی برای حمایت از هر گونه توسعه وجود دارد.

نقاط قوت موقعیت و زیرساخت های برتر برای ثبت شرکت در تورنتو

  • اقتصاد متنوع و رو به رشد کلان شهری به طور کلی منعکس کننده تنوع در منطقه وسیع تر است.
  • ظرفیت جذب 150 میلیون نفر در بازارهای اصلی تورنتو، مونترال، نیویورک، بوستون، فیلادلفیا، کلمبوس، دیتون، شیکاگو و دیترویت
  • زمینی: بزرگراه/CN – CP متصل به راه آهن/ تعداد مرزهای بین المللی
  • دریایی: بندری که دسترسی به منطقه مگا صنعتی دریاچه های بزرگ را فراهم می کند
  • هوایی: دسترسی به تعدادی از فرودگاهها/پروازها
  • زمینی: شبکه بزرگراه ها/خطوط راه آهن بین المللی/گذرگاه های مرزی
  • مسیر عبور کوین الیزابت دسترسی منطقه ای به منطقه بزرگتر تورنتو و بزرگراه 401 و همچنین یک جاده حلقوی برای جابجایی سریع کالا در سراسر شهر را فراهم می کند.
  • CP و CN خدمات حمل و نقل ریلی را در سراسر آمریکای شمالی برای صنایع همیلتون ارائه می دهند
  • سرمایه گذاری تجاری و توسعه صنعتی یک نکته مهم برای سرمایه گذاران بین المللی در همه بخشها است. برای سرمایه گذاری در شهر تورنتو و ثبت شرکت، در مورد قیمت دلار کانادا در تورنتو بیشتر بخوانید.

  • در مقایسه، تراکم کمتر جاده ها، به ویژه با توجه به لجستیک بیرونی و زمان سفر به گذرگاه های اصلی مرزی ایالات متحده، برای برگشت سریعتر، به ویژه برای شرکتهایی که به این مهم اهمیت می دهند مفید است.
  • دسترسی عالی به سیستم بزرگراه های منطقه ای، دسترسی به بازارهای محلی و اتصال به سیستم بزرگراه NAFTA- که انتاریو را با بازارهای اصلی ایالات متحده و از جنوب به مکزیک متصل می کند، سودمند است.
  • فرصت های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه های دیجیتال
  • بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات انتاریو به سود بیش از 13.6 میلیارد دلار تحقیق و توسعه سالانه در بخش صنعت و دانشگاه در زمینه های مختلف از جمله پهنای باند / ماهواره / تلفن همراه / ارتباطات بی سیم و خدمات الکترونیکی نسل بعدی کمک کرده است. همیلتون در انتاریو و کانادا موقعیت خوبی دارد زیرا کمترین هزینه G7 در بخشهای تحقیق و توسعه از آن کاناداست (حدود %15.8کمتر از میانگین ایالات متحده). علاوه بر این، همراه با برنامه های تحقیق و توسعه فدرال، برنامه مالیاتی تحقیق و توسعه انتاریو می تواند هزینه پس از مالیات هر 100 دلار تحقیق و توسعه را بین 61 تا 37 دلار کاهش دهد. همیلتون بر اساس ارتباط با استودیوهای انیمیشن کامپیوتری انتاریو و شبکه رسانه های دیجیتال کانادا وارد این حوزه شده است.
  • شهرهایی مانند تورنتو، کیچنر و واترلو اخیرا در جذب شرکتهای چند ملیتی در این بخش موفق بوده اند. بر اساس تجربیات، همیلتون باید بر روی مستاجران لنگر تمرکز کند که به توسعه یک خوشه بزرگتر کمک می کند. مسکن موفق شهر تورنتو در یوبی سافت در کارخانه قدیمی جنرال الکتریک، موفقیت واترلو در بلک بری، و فیس بوک و گوگل در کیچنر نمونه های عالی هستند.
  • بعید است که همیلتون چنین شرکت هایی در ردیف 1 مستقر کند، و باید بر روی مجموعه شرکت های ردیف 2 تمرکز کنند، مستاجران لنگر و آنها را در هسته شهر مستقر کنند که با دیگر اهداف سیاست شهر همخوانی دارد.
  • زیرمجموعه های بالقوه فناوری اطلاعات و ارتباطات که همیلتون می تواند بر آنها تمرکز کند شامل تولید، عمده فروشی، خدمات نرم افزاری و رایانه ای و خدمات ارتباطی است.

حال که با موقعیت عالی شهر تورنتو برای ثبت شرکت آشنا شدید، زمان را از دست ندهید و هرچه سریع تر برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در تورنتو اقدام کنید. در صرتی که ابهامی در این زمینه وجود داشت، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از نظرات آنها بهره مند شوید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87530
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن