ورزشی

تیم فوتبال تراکتور قهرمان جام حذفی شد

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی 3 بر 2 برابر استقلال، قهرمان جام حذفی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در فینال رقابت های جام حذفی که دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند سرخپوشان تبریزی موفق شدند با برتری ۳ بر ۲ عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت‌های جام حذفی را از آن خود کنند.

این مسابقه که موعود بنیادی فر قضاوتش را بر عهده داشت در نیمه نخست با برتری سه بر صفر تراکتور به پایان رسید. محمدرضا خانزاده در دقیقه ۱۷، اشکان دژاگه در دقیقه ۳۴ و اکبر ایمانی در دقیقه ۴۲ گل‌های این نیمه را به ثمر رساندند. نیمه دوم متعلق به استقلال بود اما این تیم با وجود به ثمر رساندن ۲ گل در این نیمه، شکست خورد. مهدی قائدی در دقیقه ۵۱ و ارسلان مطهری در دقیقه ۷۹ گل‌های استقلال را وارد دروازه تراکتور کردند.

در جریان این بازی ساکت الهامی-سرمربی تراکتور که به شدت به عملکرد داور اعتراض داشت، با کارت قرمز بنیادی فر جریمه شد، اما الهامی همچنان مشغول اعتراض بود و خروج او از زمین چند دقیقه روند بازی را متوقف کرد.

در این بازی میثم تیموری (دقیقه ۷)، اکبر ایمانی (دقیقه ۳۸)، احسان حاج صفی (دقیقه ۹۱) و ساسان انصاری (دقیقه ۵۳) از تراکتور و فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۸) از استقلال با کارت زرد روبرو شدند.

گفتنی است که ترکیب استقلال را در این مسابقه سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند (دقیقه ۴۵- ارسلان مطهری)، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۹۰- میلاد زکی پور) ، مهدی قایدی و شیخ دیاباته و ترکیب تراکتور را محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (دقیقه ۷۴-  محمدرضا  آزادی)، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه (دقیقه ۸۶- اشکان دژاگه)، مسعود شجاعی و ساسان انصاری تشکیل می دادند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43597
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن