گزارش

تورنتو، بهترین انتخاب برای راه‌اندازی کافی شاپ در کانادا

اگر به تورنتو بروید، احتمالاً از خودتان می‌پرسید که چرا که در هر گوشه‌ای از خیابان‌های این شهر یک کافی شاپ وجود دارد. از کافی‌شاپ‌های کوچک محلی گرفته تا فروشگاه‌های بزرگ با برندهای مشهور، کافه‌های متعدد و مختلفی در این بخش از قلب استان انتاریو وجود دارند. بسیاری از علاقه‌مندان به قهوه و کافی شاپ با ورود به تورنتو احساس می‌کنند که دیگر کافی‌شاپی در کانادا باقی نمانده است که آن‌ها ندیده باشند. چرا که تورنتو، معمولاً به‌عنوان مرجع قهوه و کافی‌شاپ‌های مجهز و لاکچری در کانادا شناخته می‌شود.

جالب است بدانید که طبق اطلاعات سایت enjoytravel.com، از 25 مرکز کافه‌داری معتبر در سراسر خاک کانادا، 9 تا از آن‌ها در تورنتو قرار دارد. شاید از خودتان می‌پرسید که خب، ساکنین تورنتو از کجا می‌دانند که قهوه خوب چیست و چرا آن‌قدر عاشق قهوه هستند که این‌قدر کافی شاپ در شهرشان وجود دارد؟ پاسخ این پرسش در رسانه Yelp نهفته است که تورنتویی‌ها را از جمله فعالان مشاغل کافه‌داری معرفی کرده است. در ادامه با دلایل مهمی که ثابت می‌کنند تورنتو بهترین و یا ایده‌آل‌ترین انتخاب برای راه‌اندازی کافی شاپ در کانادا هستند، آشنا خواهید شد.

تورنتو: شهری بدون کمبود کافی شاپ در سراسر کانادا

تورنتو، آن‌قدر کافی شاپ دارد که ساکنانش هیچ‌وقت احساس کمبود قهوه و یا انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را دارند. طی چند سال گذشته، تورنتو مملو از کافه‌هایی شده است که دستگاه‌های مجهزی برای ارائه انواع نوشیدنی دارند و دانه‌های قهوه را از بهترین جاهای دنیا تهیه می‌کنند.

نکته مهمی که در مورد کافی‌شاپ‌های تورنتو وجود دارد، این است که مدیران آن‌ها روی انتخاب نوع قهوه و یا تهیه منوی خلاقانه بسیار حساس هستند. از طرفی، با رفتن به کافی‌شاپ‌های تورنتو می‌توان متوجه شد که باریستاها چقدر به لاته آرت و ایجاد طرح‌های جذاب روی نوشیدنی‌ها اهمیت می‌دهند. پس در معرفی بهترین شهر کانادا برای خرید و راه‌اندازی کافی‌شاپ ، جای تعجب ندارد که به تورنتو برسیم.

فرهنگ قهوه نوشیدن در بین ساکنین تورنتو

نوشیدن قهوه، نوعی فرهنگ عامه و جاافتاده در بین کانادایی‌ها مخصوصاً ساکنین تورنتو است. شاید به‌همین دلیل است که برترین کافی‌شاپ‌های کانادا در این شهر قرار دارند و افرادی بسیاری ترجیح می‌دهند صبحشان را با نوشیدن قهوه در تورنتو آغاز کنند. جالب است بدانید که محبوبیت کافی‌شاپ‌ها در تورنتو در حدی است که شهروندان آن برای طلوع خورشید در صبح زود، لحظه‌شماری می‌کنند تا یک‌بار دیگر، جریان کافئین را در خونشان احساس کنند.

با نگاهی به تاریخچه فرهنگ قهوه نوشیدن در تورنتو، متوجه خواهیم شد که این عادت از همان اول در بین کانادایی‌ها رواج داشت. تورنتو، همیشه به‌عنوان مکانی برای قهوه‌خانه‌هایی محسوب می‌شد که قهوه و سایر نوشیدنی‌ها در آن سرو می‌شدند. البته، قهوه‌خانه‌های تورنتو در دهه‌های قبل به‌عنوان یک اقامتگاه گردشگری به‌شمار می‌رفتند و حالا به مکانی برای دست‌یابی به آرامش مطلق محسوب می‌شوند. با توسعه یافتن و پیشرفت روزافزون کانادا، قهوه هم به‌عنوان نوعی نوشیدنی ملی در شهرهای بزرگ از جمله تورنتو شناخته شد.

چرا تورنتو بهترین شهر برای راه‌اندازی کافی شاپ در کاناداست؟

جدا از اینکه نوشیدن قهوه، یک فرصت خوب برای دورهمی و گپ‌وگفتی دوستانه است، دلایل دیگری هم وجود دارند که کافی‌شاپ‌ها را مملو از مشتریان علاقه‌مند می‌کنند. در ادامه، به 4 دلیل اصلی برای اثبات اینکه تورنتو مکانی ایده‌آل برای راه‌اندازی کافی شاپ در استان انتاریو و کشور کانادا محسوب می‌شود، اشاره می‌کنیم:

آب‌وهوای مناسب: آب‌وهوای تورنتو گاهی آن‌قدر سرد است که دمای آن تا زیر منفی 38 درجه سانتی‌گراد هم کاهش پیدا می‌کند. خب، همین یک عامل می‌تواند این شهر را به‌عنوان مکانی مطلوب برای نوشیدن همیشگی قهوه نشان دهد. به‌قول معروف، آب‌وهوای کانادا و تورنتو می‌طلبد که در طول روز 2 فنجان قهوه تلخ بنوشید و روزتان را با شیرینی و شادابی به پایان برسانید

کافئین و غلبه بر استرس و سرما: تورنتوی سرد و گاهی دلگیر را می‌توان با تکیه بر کمی کافئین، به یک بهشت دوست‌داشتنی تبدیل کرد. یک فنجان قهوه به سلیقه خودتان، لایه‌های پشمی لباس‌های گرم زمستانی و مطالعه رمانی جذاب می‌تواند یک روتین خاطره‌انگیز در روزهای سرد تورنتو محسوب شود

یک پذیرای منحصربه‌فرد: کافی‌شاپ‌های تورنتو به پذیرایی منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی معروف هستند. اگر به کافه‌های این شهر سر بزنید، حتماً علاوه بر قهوه، یک ترکیب خوشمزه و خفن را هم انتخاب خواهید کرد. برای مثال، قهوه طعم‌دار، خامه‌ای، بدون کافئین و یا لاته از جمله انتخاب‌های محبوب قهوه هستند. همچنین، کافه‌های تورنتو همراه با قهوه، غذا یا دسر هم سرو می‌کنند که نه احساس کسالت داشته باشید و نه احساس گرسنگی

فوری، ارزان و قوی: قهوه‌هایی که در کافی‌شاپ‌های تورنتو سرو می‌شوند، هر 3 ویژگی لازم را دارند. به‌عبارت ساده‌تر قهوه‌های تورنتو هم فوری آماده می‌شوند، هم ارزان هستند و هم آن‌قدر قوی‌اند که می‌توانید جریان کافئین را در رگ‌هایتان حس کنید

معرفی 9 کافی شاپ برتر تورنتو از نگاه رسانه Yelp

طبق اطلاعات سایت viewthevibe.com، رسانه توریستی Yelp، 25 کافی شاپ برتر کانادا را دسته‌بندی کرده است که 9 تا از برترین‌های آن در شهر تورنتو قرار دارند. بهترین کافی شاپ تورنتو با عنوان قهوه فارنهایت 6ix (The 6ix’ Fahrenheit) بهترین کافه این شهر است که در رتبه چهارم بهترین‌های کشور قرار دارد.

  • کافه فارنهایت (Fahrenheit Coffee)، رتبه اول تورنتو
  • کافه بار پیدمونت (Piedmont Coffee Bar)، رتبه دوم
  • کافه تاندم (Tandem Coffee)، رتبه سوم
  • کافه مالو (Mallo Coffee & Bar)، رتبه چهارم
  • کافه روستر (Rooster Coffee House)، رتبه پنجم
  • کافه بلک کت (Black Cat espresso Bar)، رتبه ششم
  • کافه هیمالایان (Himalayan Coffee House)، رتبه هفتم
  • اسپرسو اوکوود (Oakwood Espresso)، رتبه هشتم
  • کافه سانرمو (Sanremo Bakery)، رتبه نهم

راه‌اندازی کافی شاپ در تورنتو

کشور کانادا ویزاهای مختلفی از جمله ویزای سرمایه‌گذاری (Investment visa) و ویزای کاری (work permit visa) را برای علاقه‌مندان مهاجرت به این کشور ارائه کرده است. اگر از آن دسته علاقه‌مندان به کافی شاپ یا افتتاح آن در کانادا هستید، می‌توانید از طریق مؤسسه پارسی کانادا برای اخذ ویزا اقدام کنید. همچنین، مطلب به‌روز و تخصصی در مورد انواع ویزاها و شرایط مهاجرت به کانادا در سایت پارسی کانادا در دسترس شما قرار دارند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=97349

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن