گزارش
تندیس زرین مشتری مداری به شرکت بیمه تجارتنو رسید
شرکت بیمه تجارتنو ، در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو ؛ هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا روز 11مهر سالجاری و در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور شرکت های بزرگی چون فولاد خوزستان برگزار شد.
مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع و مناسب، همواره یکی از شعارهای اصلی شرکت بیمهتجارتنو بوده که در این سال ها، همواره به آن پایبند بوده است.