اقتصادی

تفرشی خبر داد: برگزاری نمایشگاه خدمات وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس

مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران، برنامه های این وزارتخانه را به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حمید تفرشی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، گفت: در آن دوران تمام مردم ایران، سازمان ها و نهادها به سهم خود در این دفاع مقدس مشارکت داشتند.

وی افزود: نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا همان وزارت پست و تلگراف و تلفن سابق در آن دوران بر کسی پوشیده نیست.

تفرشی به حضور کارکنان پست و مخابرات در ماموریت های مختلف در مناطق جنگی، تصریح کرد: پیام رسانی کارکنان پست در آن ایام به دلیل اینکه کانال ارسال پیام محدود بود دغدغه بسیاری از خانواده ها را رفع می کرد.

وی به تجهیزات سیستم های مخابراتی در ایام دفاع مقدس توسط کارکنان شرکت مخابرات اشاره کرد و افزود: تجهیز خطوط تلفن FX، سیستم های بی سیم و دستگاه های گیرنده و جهت یاب، از خدماتی بود که در آن ایام در مناطق جنگی توسط مجموعه وزارت پست، تلگراف و تلفن سابق انجام شد.

مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران با بیان اهمیت آگاهی نسل جدید از فداکاری ها و خدمات انجام شده در ایام دفاع مقدس، به برنامه های این وزارتخانه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: غبار روبی از مزار شهدای وزارت ارتباطات، دیدار از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس، رونمایی از نماد ایثار و برگزاری نمایشگاه، برنامه های وزارت ارتباطات برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: مراسم غبار روبی شهدای وزارت ارتباطات در روز سه شنبه اول مهرماه با حضور جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه در بهشت زهرا برگزار می شود.

تفرشی از آغاز نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات در دفاع مقدس از چهارشنبه دوم مهرماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس با حضور بخش های مختلف وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه برپا می شود.

وی، تاریخ شفاهی، تجهیزات مخابراتی، نمایش تمبرها و وصیت نامه شهدا را آثاری عنوان کرد که در این نمایشگاه درمعرض دید عموم قرار می گیرد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران با اشاره به اینکه این نمایشگاه از چهارشنبه 2 تا 9 مهرماه برگزار می شود، تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی امکان بازدید مجازی این نمایشگاه نیز فراهم شده است.

وی، حضور روزانه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این نمایشگاه و بیان خاطرات خود را یکی دیگر از بخش های نمایشگاه دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین در این هفته مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات با حضور در منازل شهدا و ایثارگران خانواده ارتباطات، از آنان تجلیل می کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46452
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن