گیلان

تسویه بدهی بیمه سلامت استان گیلان به موسسات درمانی بخش خصوصی

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: مطالبات سه ماهه اول سال ۹۹ موسسات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی از جمله پزشکان ، دندانپزشکان ، درمانگاهها، پاراکلینک ( آزمایشگاهها، مراکز تصویربرداری ها ، فیزیوتراپی ها ) و همچنین کلیه مطالبات بیمارستانهای خصوصی و مراکز جراحی محدود بطورکامل تسویه شده است.

دکتر جمشید محمدی از تلاشهای شبانه روزی سرپرست سازمان بیمه سلامت ایــران در تامین و پرداخت مطالبات سال ۹۸ موسسات درمانی طرف قرار داد که نشان از توجه ویژه ایشان به موضوع رضایتمندی طرف قرار داد و ارائه خدمت مطلوب و با کیفیت به بیمه شدگان می باشد قدردانی کرد.

وی افزود :در سال جاری ۱۸۵ میلیارد تومان از مطالبات موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرار داد پرداخت شده است که از این میزان ۱۰۰میلیارد تومان برای تسویه بدهی سال ۹۸ و۸۵ میلیارد تومان برای سال ۹۹ می باشد.

وی اضافه کرد:مبلغ ۷۶ میلیاردتومان به مراکز دولتی و دانشگاهی مانند بیمارستانهای دولتی و شبکه بهداشت و پزشکان خانواده پرداخت شده است و همچنین مبلغ ۱۰۹ میلیارد تومان به مراکز خصوصی اعم از پزشکان و داروخانه ها و پاراکلینک ( آزمایشگاههاو تصویر برداری و فیزیوتراپی ) ، پرداخت شده است.

دکترمحمدی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مبارزه با کووید ۱۹ گفت : برای مبارزه باویروس کرونا ازهمه بیمه شدگان وشهروندان گیلانی تقاضا دارم که برای کمک به سلامتی افراد جامعه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنندو بارعایت اصول بهداشتی درراه مبارزه باویروس کرونا باتلاشگران عرصه سلامت هم صدا وهمراهی لازم راداشته باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان یاد آور شد نیمی ازجمعیت استان گیلان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که اداره کل جهت ارائه خدمات مطلوب وبهینه وخرید راهبردی خدمات برای بیمه شدگان بابیش از ۱۷۰۰موسسه درمانی درسطح استان طرف قرارداد می باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=44475
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن