بانک-بیمه-بورس

تبیین تحولات راهبردی بانک صادرات ایران در همگرایی با صنعت بیمه

 

یاسر مرادی، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران و فعالان صنعت بیمه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، ظرفیت‌های نوین این بانک در پاسخ‌گویی به نیازهای تامین مالی شرکت‌های بیمه و ارتقای همکاری این صنعت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، مرادی در این دیدارها که با مدیران بیمه مرکزی، شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری از جمله بیمه مرکزی، بیمه ملت، بیمه البرز، بیمه آسیا، ایرانیان پوشش، بیمه پاسارگاد، گروه مالی کاریزما و گروه مالی فارابی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی انجام شد، ضمن تشریح و تبیین تحولات و ظرفیت‌های نوین بانک صادرات ایران، بر آمادگی این بانک برای پاسخ‌گویی به نیازهای صنعت مالی کشور و تقویت همکاری مشترک تاکید کرد.

​​​​

مرادی در این دیدارها، راهبردهای نوین بانک صادرات ایران برای تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تحول دیجیتال بر اساس نقشه راه بانک را تشریح کرد و تقویت بین بخش‌های مختلف بازارهای پول و سرمایه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه پانزدهم صنعت مالی برشمرد و بر استفاده از ظرفیت‌های بانک برای پاسخگویی به نیاز بنگاه‌های فعال اقتصادی از جمله شرکت‌های بیمه و نهادهای سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران محصول پیشرو «چکنو» این بانک را یکی از محصولات راهبردی نوین نظام بانکی برای استفاده شرکت‌ها و نهادهای مالی که دریافت و پرداخت‌های فراوان و سریع دارند، معرفی کرد که می‌تواند نقش برجسته‌ای در کاهش مخاطرات و پوشش ریسک‌های بیمه و سرمایه‌گذاری‌ها در مبادلات مالی ایفا کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور فعالان بازار سرمایه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=94702
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن