بانک-بیمه-بورس

بیمه حافظ 500 میلیارد ریالی می شود

در ادامه تکمیل فرآیند افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ ، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش از تکمیل افزایش سرمایه این شرکت و بلامانع بودن ثبت این موضوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ ، در ادامه تکمیل افزایش سرمایه این شرکت در مرحله اول ، سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن بررسی و تایید ، با ثبت افزایش سرمایه بیمه حافظ موافقت نمود .

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از تایید اداره ثبت کیش سرمایه شرکت بیمه حافظ از مبلغ ۱۲۲ میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می یابد که این امر در کنار افزایش قابلیت های فنی این شرکت در پوشش ریسکهای بیمه ای ، زمینه ساز حضور هر چه پر قدرت در صنعت بیمه برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و ذینفعان خود خواهد شد .

گفتنی است شرکت بیمه حافظ با سابقه 19 سال حضور پر ثمر در صنعت بیمه کشور ، به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی و  تخصصی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با هدف ایجاد آرامش‌ِخاطر، تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بازار بیمه و جلب رضایت آنها فعالیت خود را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است مرحله دوم افزایش سرمایه شرکت از ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱،۵۰۰ میلیارد ریال نیز قبلا” به تصویب مجمع شرکت و بورس رسیده و فرایند انجام آن بعد از انجام مرحله اول افزایش سرمایه (ثبت و تایید در ادره ثبت) کلید خواهد خورد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81822
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن