بانک-بیمه-بورس

بیمه اتکایی ایران‌معین چابک و حرفه‌ای حرکت خواهد کرد

آئین گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی ایران معین با حضور هیأت عامل بیمه مرکزی، هیأت مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه، یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، کارکنان و مدیران شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، در این مراسم مجتبی حیدری مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک زادروز امیرمومنان علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر، دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد تأسیس شرکت، گزارشی از دستاوردهای یکساله بیمه اتکایی ایران‌معین ارائه داشت.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعاملات بیمه مرکزی ج.ا.ایران، شرکت های بیمه وهمراهی و تلاش تمامی همکاران در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده، آغاز بیستمین سال فعالیت بیمه اتکایی ایران‌معین را برای این شرکت سال شکوفایی اعلام و تاکید نمود: به طور قطع با تلاش و همت مدیران و کلیه کارکنان در عرصه اتکایی داخلی و خارجی چابک و حرفه‌ای حرکت خواهیم کرد.

اتکایی ایران‌معین در کانون توجه

در ادامه محمدکریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت اتکایی ایران‌معین از مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه خواست آمادگی لازم جهت قبول و واگذاری اتکایی پسا تحریم را در شرکت های خود ایجاد کنند.

محسن احمدی مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا نیز با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر از تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت اتکایی ایران معین قدردانی نموده و حمایت خود را از برنامه های این شرکت اعلام داشت.

بخش پایانی مراسم با سخنرانی علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ایران همراه بود.

وی هدف گذاری شرکت اتکایی ایران‌معین را در راستای سیاست‌های وزیر اقتصاد، معرفی کرده و افزود: بیمه اتکایی ایران معین جزو اولین شرکت هایی است که در حوزه اوراق اتکایی که هم افزایی بازار بیمه و بورس کشور را در پی دارد و از ظرفیت بازار بدهی بهره می برد، اقدام کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

گفتنی است در جریان این رویداد از دودهه تلاش تخصصی شعله نوری مدیرکل اتکایی شرکت سهامی بیمه ایران و دبیر کمیته اتکایی سندیکای بیمه گران ایران تقدیر به‌عمل آمد.
برش کیک و ثبت نوزدهمین سالروز تـأسیس درقاب عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91419
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن