هرمزگان

بهره برداری از سه پروژه حوزه بهداشت و درمان در قشم

همزمان با هفته دولت در جزیره قشم محقق شد : بهره برداری از سه پروژه حوزه بهداشت و درمان در قشم

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از افتتاح دو مرکز جامع سلامت و یک خانه بهداشت در چهارمین روز هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین از هرمزگان، یاسر مرادی با تبریک هفته دولت گفت : بمناسبت هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هنگام با دو‌ واحد محل زیست تیم سلامت و یک واحد سرایداری، مرکز خدمات جامع سلامت روستای کاروان با سه محل زیست تیم سلامت و یک واحد سرایداری و خانه بهداشت روستای دوستکو افتتاح شد .

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هنگام با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، با مشارکت ۶۰ درصدی خیرین افتتاح شد.

مرادی با اشاره به تامین رفاه پرسنل بیان کرد : دو واحد محل زیست تیم سلامت و‌یک واحد سرایداری با ۱۵۰ متر مربع توسط خیرین با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است .

وی در معرفی پروژها عنوان کرد : مرکز خدمات جامع سلامت روستای کاروان ۴۱۰ متر مربع زیر بنا و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی خیرین به همراه ۳ واحد محل زیست تیم سلامت و‌ یک واحد سرایداری از طریق ویدئو کنفرانس در هفته دولت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم، اعتبار تامین تجهیزات مرکز خدمات جامع سلامت کاروان را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد که اعتبار آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است .

وی اظهار کرد : خانه بهداشت روستای دوستکو با ۱۰۰ متر مربع زیر بنا و اعتبار ۸ میلیاردی خیرین افتتاح شده که جمعیت یک هزار و بیست نفر تحت پوشش این‌خانه بهداشت خواهد بود .

مرادی، جمعیت تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کاروان را پانزده هزارو دویست و نود و یک نفر عنوان کرد و ادامه داد : این مرکز با خدماتی همچون ویزیت، تزریقات، پانسمان و خدمات مامایی ۷ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87036
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن