گیلان

بهره‌مندی یک میلیون و 120 هزار مشترک از گاز طبیعی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب بیش از سه هزار مشترک جدید گاز طبیعی در مهر ماه امسال در استان خبر داد و گفت: با تحقق این امر، مجموع مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود یک میلیون و 120 هزار مشترک رسیده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر در خصوص گازرسانی به روستاها اظهار داشت: تاکنون دو هزار و 57 روستا در سراسر استان بهره مند از گاز طبیعی شده اند و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به بالای 95 درصد رسیده است.

وی همچنین با اشاره به بهره مندی کامل شهرهای استان از نعمت گاز، بیان کرد: برای رسیدن گرمای گاز به سراسر استان بیش از 21 هزار و 200 کیلومتر شبکه گاز کار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: علیرغم نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه خطوط و شبکه گاز در استان، این شرکت با تمام توان برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده و حفرات خالی شهرها تلاش می نماید و اجرای 26 کیلومتر شبکه گاز در مهرماه امسال، بیانگر این مطلب است.

مهندس اکبر با اشاره به افزایش روزافزون مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، افزایش کمی و کیفی بازرسی ها از ایستگاه ها و تجهیزات گاز را درجهت استمرار و پایداری جریان مشترکین بویژه در فصل سرما ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست نمود تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، پاییز و زمستانی آرام و ایمن را سپری نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53391
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن