اجتماعی

بهترین برندهای خارجی بادی اسپلش در بازار ایران کدام هستند؟

استفاده از خوشبو کننده‌های بدن به عنوان بخشی از روتین روزانه از ضروری‌ترین اقدامات بهداشتی محسوب می‌شود. این در حالی است که تنوع محصولات خوشبو کننده‌ای که در بازار وجود دارد انتخاب را برای مصرف کنندگان دشوار می‌کند. انتخاب محصولات بهداشتی و مراقبتی مختلفی که در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم، میزان اهمیتی که برای خوشبو بودن و رعایت بهداشتی فردی خود قائل هستیم را به خوبی نشان می‌دهد. بادی اسپلش‌ها از جدیدترین محصولات خوشبو کننده بدن هستند که با سرعت زیادی در میان مصرف کنندگان به محبوبیت رسیده‌اند. در ادامه با بهترین برندهای خارجی بادی اسپلی در بازار ایران آشنا می‌شوید.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش نوعی خوشبو کننده بدن است که به رغم داشتن حالت مایع فاقد گاز و برخورداری از رایحه خوشایند، تفاوت‌هایی با عطرها، ادکلن‌ها و دئودورانت‌ها دارد. به عبارتی می‌توان شباهت زیادی میان بادی اسپلش و اسپری‌های خوشبو کننده بدن قائل بود اما در ترکیبات بادی اسپلش از گاز استفاده نشده و می‌توان آن را سرم یا محلولی برای آبرسانی پوست و خوشبو کردن آن دانست. در حالی که در فرمولاسیون عطرها و ادکلن‌ها از روغن‌های معطر و خوشبو استفاده شده است، بادی اسپلش‌ها فاقد روغن‌های معطر هستند و همین موضوع از ماندگاری رایحه آن‌ها می‌کاهد.

به طور دقیق‌تر باید در نظر داشت که مدت زمان ماندگاری رایحه بادی اسپلش بر روی پوست بدن تنها بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است و برای تجدید ماندگاری عطر و رایحه این محصول باید آن را در بازه‌های زمانی یک ساعته تمدید کرد. در گذشته از عصاره گل‌ها و گیاهان معطر برای ایجاد عطر و رایحه خوش در بادی اسپلش‌ها استفاده می‌شد|، اما به مرور زمان استفاده از بادی اسپلش در میان مردم گسترش یافته و طرفداران زیادی پیدا کرد؛ لذا اکنون شرکت‌های ایرانی و خارجی بادی اسپلش‌های متنوع خود را در انواع اکلیلی (درخشان) و یا با رایحه عطرها و ادکلن‌های مشهور در بازار عرضه می‌نمایند.

بادی اسپلش خوشبو کننده سی گل از جمله بهترین نمونه بادی اسپلش‌های موجود در بازار است که رضایت مصرف کنندگان زیادی را جلب کرده و به سبب رایحه خوش و ماندگاری بالا مورد استقبال بوده است.

بهترین برندهای بادی اسپلش کدام‌اند؟

استفاده از بادی اسپلش علاوه بر حفظ شادابی پوست و کمک به آبرسانی بیشتر به سلول‌ها و لایه‌های پوستی، نقش برجسته‌ای در خوشبو نگه داشتن بدن و کاهش تعریق دارند‌. برندهای مطرح و معتبر زیادی در بازار داخلی و خارجی به طراحی و تولید بادی اسپلش‌هایی با ترکیبات منحصر به مطابق با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان مختلف می‌پردازند و کیفیت در تولید این نوع محصولات استقبال برای خرید و استفاده از آن‌ها را افزایش داده است. در ادامه این مقاله ضمن معرفی بادی اسپلش و ذکر ویژگی‌های آن، شما را با تعدادی از بهترین برندهای بادی اسپلش ایرانی و خارجی آشنا می‌کنیم.

بادی اسپلش مای مدل Endless Fantasy (مخصوص استفاده بانوان)

مای به عنوان یکی از نام آشناترین و معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی در بازار طرفداران زیادی دارد. بادی اسپلش مای مدل Endless Fantasy دارای رایحه‌ای خنک، معتدل و دلپذیر است که حس شادابی و تازگی را در پوست ایجاد می‌کند.‌

در ترکیبات این محصول از الکل استفاده شده است که خنکای بیشتری را به پوست تزریق می‌کند. در فرمولاسیون این بادی اسپلش همچنین از اکلیل استفاده شده است. با خرید بهترین بادی اسپلش مای می‌توان از ماندگاری استثنایی ۸ تا ۱۲ ساعته محلول بر روی پوست بدن لذت برد.

بادی اسپلش بی کی مدل Tomford Tobacco Vanille (مخصوص استفاده آقایان)

این خوشبوکننده استثنایی با ترکییات طبیعی خود رایحه‌ای وانیلی با طبع خنک، گرم و معتدل را ایجاد کرده و در برابر تعریق ایجاد بوی ناخوشایند ناشی از آن مقاوم است. بادی اسپلش بی کی وانیلی مردانه مناسب استفاده آقایان بوده و بهترین گزینه برای ایجاد تازگی، طراوت و شادابی بر روی پوست بدن و آبرسانی کافی به آن محسوب می‌شود. این بادی اسپلش با حجم ۲۵۰ میلی لیتر به مشتریان عرضه می‌شود. برای خرید انواع بادی اسپلش سایت موتن‌رو بهترین مورد است.

بادی اسپلش فرش فیل مدل Fresh Pink (برای استفاده خانم‌ها و آقایان)

از دیگر برندهای تولید کننده محصولات بهداشتی در بازار فرش فیل است که جایگاهی ممتاز را در میان سایر رقبای خود در بازار عرضه و تقاضا از آن خود کرده است‌.

این شرکت محصولات مراقبتی و بهداشتی زیادی را برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته است. بادی اسپلش فرش فیل مدل Fresh Pink از جمله بهترین محصولات این برند است که دارای رایحه‌ای تازه و طبع خنک است. استفاده از این بادی اسپلش خصوصا در فصل تابستان سبب افزایش رطوبت رسانی به پوست شده و حس نشاط بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. این بادی اسپلش با رایحه Fresh Pink و حجم ۲۰۰ میلی‌ لیتر به بازار عرضه می‌شود.

بادی اسپلش شون مدل Pure Joy (مخصوص استفاده بانوان)

شون یکی از برندهای بنام در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که به سیب تولید انواع کرم و محصولات مراقبت از پوست در بازار شهرت یافت و اکنون با تولید خوشبو کننده‌های بدن نقش رقابتی خود با سایر برندها را بیش از پیش برجسته می‌نماید. بادی اسپلش زنانه شون مدل Pure Joy دارای رایحه و طبعی خنک برای بانوان است که علاوه بر رطوبت رسانی کافی به سلول‌های پوستی مانع از انتشار بوی ناخوشایند ناشی از عرق خواهد شد. این بادی اسپلش دارای حجم ۲۲۰ میلی لیتر است.

بادی اسپلش گالاشو مدل Exciting (مخصوص استفاده آقایان)

این بادی اسپلش به عنوان خوشبو کننده‌ای مردانه دارای ریحه تند طبیعت و گل‌های معطر است و طبعی معطر دارد. ماندگاری رایحه این بادی اسپلش در فضا و بر روی بدن زیاد است (۱۲ ساعت) و می‌توانید از آن به عنوان نمونه‌ای مناسب جهت محافظت بیشتر استفاده نمایید. در فرمولاسیون بادی اسپلش گالاشو مدل Exciting از الکل استفاده شده است که حس خنکی و طراوت بیشتری را در پوست ایجاد می‌کند. برای افزایش قدرت و ماندگاری رایحه این خوشبو کننده می‌توانید آن را بر روی پوست نقاط نبض دار، پشت زانوهای پا و لا به لای موهای خود اسپری کنید.

بادی اسپلش پرستیژ مدل L a Vie est belle  (مخصوص استفاده بانوان)

بادی اسپلش‌های برند پرستیژ به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شوند. این نوع خوشبو کننده با طبع و رایحه خنک مناسب استفاده در فصل‌های سرد و گرم سال بوده و حس طراوت تازگی خاصی به پوست می‌بخشد. این بادی اسپلش دارای ماندگاری ۲۴ ساعته است و در ترکیبات آن از الکل استفاده شده است. بادی اسپلش L a Vie est belle با حجم ۲۵۰ میلی لیتر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

استفاده از بادی اسپلش به دلیل ایجاد رایحه خوش و جلوگیری از تعریق بدن راهکاری مناسب جهت خوشبو کردن پوست و آبرسانی به آن است‌‌. توجه داشته باشید که به هنگام خرید بادی اسپلش باید به ترکیبات محصول و برند سازنده آن توجه نمایید تا خریدی مطمئن و معتبر را تجربه کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85835
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن