گیلان

برخورداری 46 روستای املش از طرح‌ هادی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از برخورداری 46 روستای شهرستان املش از طرح ‌هادی خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اکبرزاده در دیدار با محمد رنجبر – فرماندار شهرستان املش با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت 3000 واحد مسکونی ویژه محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه 239 واحد برای شهرستان املش گفت: در این طرح 500 میلیون ريال تسهیلات قرض‌الحسنه و 300 میلیون ريال کمک بلاعوض برای ساخت واحد مسکونی اختصاص یافت.

وی افزود: از 98 روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان 46 روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و شاخص برخوداری شهرستان 47% می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان بیان کرد: امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه‌ جانبه پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌های دهیاران و روستائیان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در همه ابعاد بوده و با برنامه‌ریزی صحیح و همکاری دهیاری‌ها، میتوان روند توسعه روستاها را در سطح شهرستان سرعت بخشید.

اکبرزاده در خصوص افزایش جذب سهمیه مسکن روستایی در شهرستان املش تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی را با استفاده از قابلیت‌های طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کرده و در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.

رنجبر – فرماندار شهرستان املش نیز در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم‌سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین در زمینه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت نمودند و ادامه فعالیت‌های چشمگیر بنیاد مسکن را در زمینه‌های شهری و روستایی از مدیر کل درخواست نمودند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌ در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای، ایمن سازی سکونتگاه‌ها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری یا این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

گفتنی است که در پایان این نشست مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن تقدیر از زحمات آقای مجید محسن خواه، در حکمی الهیار محمدعلیزاده را به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان املش منصوب کرد.

انتصاب سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان املش

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71247
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن