علمی و تکنولوژی

با حضور مدیرعامل هلدینگ آینده پویا؛8 محصول جدید شرکت دارویی راموفارمین رونمایی شد

با حضور دکتر “افشار فتح الهی” مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از 8 محصول جدید شرکت دارویی راموفارمین رونمایی شد. پیش از این 12 محصول جدید دیگر این شرکت دارویی نیز به مرحله تولید رسیده بود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، با حضور دکتر افشار فتح الهی مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از 8 محصول جدید شرکت دارویی راموفارمین رونمایی شد. این محصولات تکمیل‌کننده سبد داروهای گوارشی، داروهای اعصاب مرکزی، ضد افسردگی و قلب و عروقی در این شرکت هستند.

برخی از داروهای مذکور جزء داروهای با اهمیت در حوزه بیماری‌های پرفشاری خون و بیماری کلیوی است و تعداد تولیدکننده اندکی دارد. همچنین به جهت تکمیل سبد داروهای ضد مسمومیت‌های تابستانی، قرص لوپرامید به سبد راموفارمین اضافه شده است.   شربت هیدروکسی‌زین نیز که جزء داروهای ضد آلرژی معروف است در کنار سایر داروهایی که در این حوزه درمانی به صورت قرص و کپسول در سبد راموفارمین موجود است، تولید شده است.

راموفارمین سبد مناسبی از انواع داروهای مغز و اعصاب را دارد. داروهای ضد افسردگی که آمی‌تریپتیلین‌ها یکی از داروهای شناخته شده این گروه هستند هم در سبد راموفارمین وجود دارد. داروهای شل‌کننده عضلات هم از جمله داروهایی بودند که در این مراسم تولید آنها در شرکت راموفارمین اعلام شد.

همچنین قرص برم هگزین که جزء محصولات شناخته شده بوده و در درمان بیماریهای تنفسی، سرفه، سرماخوردگی و گلودرد بسیار موثر است، در این مراسم رونمایی شد.

با توجه به اینکه میزان مصرف عددی بازار این قرص‌ها در سال 1401 نزدیک به 550 میلیون عدد قرص بوده است، راموفارمین در تلاش است تا بتواند در سال اول حضور خود در بازار این اقلام، سهم فروش خوبی از بازار این داروها را به خود اختصاص دهد.

این شرکت از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری “شفادارو” است و هلدینگ شفادارو نیز تحت نظارت هلدینگ آینده پویا فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95925
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن