یادداشت

با استارتاپ « میاره » بیشتر آشنا شوید

استارتاپ دانش ‌بنیان همیار سریع پارس با نام تجاری « میاره »، استارتاپی تکنولوژی محور است که در سال ۱۳۹۶ کار خود را از هسته‌های مرکز کارآفرینی شریف شروع کرده است. « میاره » ؛ اولین و تنها ارائه دهنده‌ی ناوگان حمل و نقل موتوری به عنوان خدمات (FAAS ) در ایران است. اغلب مشتریان میاره، رستوران‌‌ها و کسب ‌‌و‌‌کارهای فعال در حوزه خرید و فروش آنلاین هستند که نیاز به ارسال سریع محصولات خود دارند. « میاره » به کمک خدمات پرداخت در محل و رابط کاربری ساده و خاص اپلیکیشن خود توانسته مشکل بسیاری از کسب‌‌ وکارهایی را که به ارسال سریع نیاز دارند، حل کند.

در واقع « میاره » ؛ پلتفرمی است که برای ارسال سریع و هوشمند محصولات کسب و کارهای محلی (رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، سوپرمیوه‌ها، داروخانه‌ها و …)، توسط نیروی کار جوان خود “سفیران” طراحی شده است. به زبان ساده، « میاره » واسطی میان کسب‌ و کارها و سفیران است. این استارتاپ با به ‌کار گرفتن دانش، تکنولوژی و نوآوری و هم‌چنین با طراحی اپلیکیشن‌ منحصر به فرد با رابط کاربری بسیار ساده، فاصله کسب و کارها و سفیران را به یک کلیک رسانده‌ و همواره در تلاش است که با تامین زیرساخت لجستیکی سریع، قابل اطمینان و با قیمت مناسب، بتواند رابطی میان کسب و کارهای محلی و مصرف کننده ها با هزینه ای مقرون به صرفه باشد. این شرکت تا کنون موفق شده است ، روزانه بیش از چند ده‌ هزار سفارش را با کیفیت و سرعت بالا ارسال کند و هم‌چنین در ایجاد اشتغال و کسب درآمد هزاران جوان تحت نام سفیر نقش موثری ایفا نماید. « میاره » ؛ شرکتی جوان با میانگین سنی حدود ۲۸ سال است. این استارتاپ برای نیروی جوان شاغل خود این امکان را فراهم نموده است تا با ارسال محصولات به صورت متمرکز و محلی، استهلاک و مصرف سوخت کم‌ تر، درآمد بالاتر از میانگین بازار و از همه مهم تر، ساعات کاری منعطف را تجربه نمایند و در نهایت تلاش این مجموعه باعث پیدایش کسب و کاری منحصربه فرد شده است.
این استارتاپ تکنولوژی محور با تکیه بر دانش ، مرزی برای یادگیری و آموزش قائل نیست و همواره در تلاش است که بستری برای ارتقای دانش و بروز شدن پرسنل خود ایجاد نماید. چرا که استارت آپ های جوان هر روز با چالشی جدی و رقبای جدی روبرو هستند و تنها کسب و کاری بر این شرایط فائق خواهد شد که همگام با تکنولوژی روز ، مسیر رشد و پیشرفت را طی نماید. شعار این شرکت بر پایه ی این اندیشه ها استوار است: ما سقفی برای رشد نداریم، در مسیر پیش‌رو همه در کنار هم رشد خواهیم کرد و همواره در تلاشیم که برای مشتاقان، مسیر و امکانات پیشرفت را فراهم کنیم.
جالب است بدانید که مدیران و سرپرستان کنونی « میاره » ، اغلب همکارانی هستند که در « میاره » فعالیت در بازار کار را شروع کرده‌اند و هم اکنون در پست های کلیدی مشغول به فعالیت اند. این موضوع خود نقطه ی عطفی در موفقیت این استارتاپ است. چرا که به سبک استارتاپ های موفق دنیا ، هرگاه نیروی کار در یک استارتاپ، کسب و کار را ، از آن خود بداند با انگیزه ی قوی تری مشغول به فعالیت خواهد بود و این موفقیت شخصی ، موفقیت کلی استارتاپ ها را رقم خواهد زد. امید است استارتاپ هایی از این دست که با تکیه بر تفکر و ایده های خلاق جوانان نخبه ی کشور بنا شده است، نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال و به کارگیری تکنولوژی ، دانش روز در پیدایش کسب و کارها دارد ، مورد حمایت های جدی و قابل توجه مسئولان قرار گیرد، تا انگیزه و توان مضاعفی در روح و کالبد کارآفرینان جوان این مرز و بوم ایجاد شود. ما برای دانش ارزش قائلیم. پس می‌آموزیم و یاد می‌دهیم. در    « میاره » همواره تلاش می‌کنیم ، بستری فراهم کنیم که همراهان‌مان بتوانند با ارتقای دانش خود نقش موثرتری ایفا کنند.

مهندس امین رشیدی

منبع : روزنامه تفاهم

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88846
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن