مناطق آزاد-گردشگری

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از منطقه آزاد قشم

معصومه پاشایی بهرام - رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی -معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز بازدیدهای خود از قشم، از پتانسیل‌های گردشگری و خدماتی سطح جزیره و پروژه‌های عمرانی آن بازدید کردند.

به گزارش تفاهم آنلاین، هدف از بازدیدهای روز دوم این نمایندگان مجلس آشنایی با برخی از طرح‌های عمرانی و زیربنایی اجرا شده در سطح شهر قشم و همچنین معرفی ظرفیت‌های موجود و فعالیت‌های صورت گرفته جهت بهبود ارائه خدمات و همچنین توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری در جزیره قشم بود.

بازدید از طرح توسعه و لایروبی اسکله بهمن، پروژه برج‌های آلفابت، تصفیه‌خانه پارک ایران‌زمین و کمپ پارک ایران‌زمین واقع در شهر قشم، بخشی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی اجرا شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در شهر قشم بود که مورد بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

نمایندگان مجلس و هیات همراه در ادامه بازدیدهای روز دوم خود، از محل موزه ژئوپارک جهانی قشم و نمایشگاه صنایع دستی دیدن کردند و با هنر دست هنرمندان بومی جزیره قشم آشنا شدند.

بازدید از ژئوسایت دره ستاره‌ها، سایت گردشگری و تفریحی جزایر ناز و همچنین مرکز اطلاع‌رسانی و آموزش تماشاگه حرا و همچنین جنگل‌های حرا سهیلی جزیره قشم بخش پایانی بازدیدهای روز دوم، معصومه پاشایی بهرام – رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم بود.

گفتنی است که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها تاکید کردند که اقدامات بسیار خوبی طی سال‌های گذشته توسط سازمان منطقه آزاد قشم جهت رونق و بهبود ارائه خدمات در حوزه‌های گردشگری در سطح جزیره اجرایی شده که به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و همچنین توسعه اشتغال در روستاهای جزیره قشم کمک می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64271
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن