صنعت-معدن-تجارت

ایران دوچرخ فروش اینترنتی محصولات خود را آغاز کرد

فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ از روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ویژه خریداران شهر تهران آغاز می شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، شرکت ایران دوچرخ عنوان کرده که در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت‌های تولیدی خود را به‌صورت نقدی و اینترنتی از یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند.

با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار و با هدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان، شرکت ایران دوچرخ عرضه محصولات خود به صورت فروش اینترنتی از طریق وبسایت  iranecar.comاز ساعت 10 صبح روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 16 روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک شهر تهران مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت 10 روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که در فروش اعلامی 4 مدل موتورسیکلت وترانو، آرشیا 150 سی سی با کمک عقب گازی و ایردوکو 10 بی جدید به همراه یک مدل سه چرخه برقی 500 وات، جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع خریداران ارائه شده است.

علاقمندان و متقاضیان می توانند برای اطلاع از مشخصات فنی و سایر امکانات محصول به آدرس www.bahman.irمراجعه کنند.

گفتنی است که وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می باشد که در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، سبک و سیاق خاص خود را دارد. طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ های شاد و جذاب، رینگ اسپرت، چراغ ال ایی دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا، از ویژگی‌ها ظاهری این موتور سیکلت به شمار می آید که باعث شده تا نظر ها را به خود جلب کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69868
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن