گزارش

ایران بهشت سیب جهان

کشور ما به سرزمین چهار فصل در جهان معروفه. مثل یه کلاه جادویی می‌مونه که هر میوه‌ای بخوای رو بیرون میاره و بهت میده. میوه‌هایی از چهار فصل مختلف. یکی از این میوه‌ها سیب هست. سیب سرخ ایرانی! البته کشورهای مختلفی در دنیا سیب صادر می‌کنن و جزو بزرگترین صادرکننده‌ها هستن مثل چین، ایتالیا، امریکا، نیوزیلند، شیلی، فرانسه،آفریقای جنوبی، لهستان، هلند و صربستان. سیب ایرانی با وجود کیفیت بالا و شهرت جهانی، تا مدت‌ها از جمع محصولات صادراتی ایران دور بوده اما در سال‌های اخیر شرکت‌‌ ایرانی virafruits تلاش کرده در کنار شرکت‌های صادراتی مطرح دنیا مثل salixfruits، zesperi فعالیت کنه تا بتونه این محصول باکیفیت باغ‌های ایرانی رو به دنیا معرفی کنه.

ایران کشور 1001 میوه

شاید برای شما عجیب باشه اگر بشنوید ایران رتبه اول تولید میوه در خاورمیانه و شمال آفریقا هست اما در حوزه صادرات تا مدت‌ها عقب بودیم. چرا؟ چون مشارکت و برنامه‌ریزی هدفمند و مشخصی برای صادرات میوه به کشورهای دیگه وجود نداشت. به خاطر تنوع اقلیمی و ارتفاعی ایران، انواع مختلفی از میوه‌ها به طور همزمان در کشور موجود هست. از خرماهای گرمسیر تا میوه‌های مناطق سردسیری. زردآلو، هلو، انار، فندق، پسته، بادام، سیب، بالنگ، کیوی، نارگیل، عناب و…

سیب قرمز، سوغات جدید ایران

سیب این میوه بهشتی در سرتاسر دنیا یافت می‌شود. در اصل منشا این میوه آسیای مرکزی است برای همین سیب قرمز و زرد ایران کیفیت بالایی دارد. این میوه پس از سال‌ها کشت و برداشت، در سرتاسر جهان پخش شد و کشورهای دیگر هم شروع کردند به پرورش باغ‌های سیب. سیب قرمز صادراتی در سال‌های اخیر به یکی از محصولات صادراتی محبوب ایران تبدیل شده. تمام این‌ها به خاطر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و تیمی شرکت‌های صادراتی مثل ویرافروتز هست که تلاش می‌کنند نام سیب سرخ ایران رو به یک نام خوش‌آوازه در بین محصولات صادراتی دنیا تبدیل کنند.

ویرافروتز پیشرو در صادرات میوه ایرانی

بنیان‌گذاران شرکت ویرافروتز این اعتقاد رو داشتن که ما از نظر تولیدات باغی و میوه، روی گنج نشستیم اما هنوز از این معدن پر بار، به درستی استخراج نکردیم. کیفیت میوه‌های ایرانی بخصوص سیب، از بسیاری از کشورها بهتر هست امات به دلیل نداشتن برنامه هدفمند، ناشناخته مانده بود. به همین دلیل شرکت ویرافروتز آستین‌ها رو بالا زد و از این پتانسیل استفاده کرد. بعد از گذشت چند سال، شرکت ویرافروتز در کنار شرکت‌های صادراتی مطرح مثل salixfruits، zespri ، usaapples، apple-bird،kopkefruit در زمینه صادرات میوه بخصوص سیب، پرتقال، کیوی و… به آفریقا، روسیه و عراق فعالیت می‌کنه و در حال گسترش بازار خود به کشورهای اروپایی است. به نقل از ویرافروتز سایت صادر کننده سیب ایرانی
(virafruits Iranian apple exporter) :

In different years, Iran has ranked eighth and tenth in global fruit production. Iran ranks first in producing pomegranates, pistachios, dates, and cherries, and second, fourth, and seventh in producing apples, walnuts, and citrus fruit. There are fifty different types of fruit grown in Iran.
The Islamic Republic of Iran, in addition to dried fruit and nut products such as pistachios, also produces apples, kiwis, oranges, grape, pomegranate, melon, watermelon, cherries, and Iranian dates of every kind, iranianapple and its excellent facilities allow it to meet all customer needs.

Source: virafruits.com

شیرینی کام خریدار با صادرات با کیفیت

امروزه بزرگترین مزیت کشورها در دنیای تجارت، فقط به میزان تولیدات آن‌ها و کیفیت محصولات بستگی ندارد بلکه مهم‌تر از آن چگونه معرفی کردن، بازاریابی و شناساندن تولیدات به مردم دنیا، یک مهارت بسیار باارزش است که مستقیما روی پیدا کردن مشتری و بالا بردن میزان فروش تاثیر می‌گذارد. یک شرکت صادراتی خوب چه طور کار می‌کند؟ یک شرکت صادراتی در درجه اول به بازار هدف، کیفیت محصولات، چگونه معرفی کردن محصول فکر می‌کند و بعد با یک کار تیمی و برنامه‌ریزی درست و حساب شده و تحلیل رقبای تجاری، شروع به صادرات می‌کند. این که کدام محصول برای کدام نطقه از جهان مناسب‌تر است و نیاز بازار در کجای دنیا به محصولات ما بیشتر است. یک شرکت صادراتی کارآمد هرگز زیره به کرمان نمی‌برد. هرچند اگر در بازاریابی مهارت داشته باشند می‌تواند زیره را به کرمان ببرد و سود زیادی کند. یکی دیگر از نکاتی که شرکت ویرافروتز همیشه به آن توجه می‌کند و حتی آن را شعار خود قرار داده، توجه به نیازهای مشتری است. طبیعتا زمانی می‌توانیم محصولات و تولیدات کشور خودمان را به دنیا معرفی کنیم و بفروشیم که مشتری از ما راضی باشد. مشتری راضی، با خودش مشتریان دیگری می‌آورد. این هدف اصلی شرکت صادراتی ویرافروتز است تا بازار ثابت و ماندگاری برای محصولات ایرانی در سطح جهان ایجاد کند.

ارتباط با ما:

برای ارتباط بیشتر و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت من به آدرس https://virafruits.com مراجعه کنید.

Address:Unit 9 – 5th floor – Almas building – Attaran Blvd – Qom – Iran

Phone 1: +989100400059

Phone 2: +982533557000

Email:info@virafruits.com

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80513
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن