اجتماعی

اکران “نگارگذر شمیران” در شمال تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: همزمان با آیین نکوداشت شمیران در هفته تهران نگارگذر شمیران در در دو نقطه از شمال تهران (بلوار رشیدالدین فضل ا... در میدان دانشجو و رفیوژ میانی خیابان شریعتی) اکران و به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمدرضا پارسیان گفت: نگارگذر شمیران با نصب ۶۰ نقاشی و عکس از شمیران بر روی ۳۰ پایه چراغ رفیوژ میانی خیابان شریعتی با تصاویری از استاد حسن نادرعلی، یکی از پر سابقه‌ترین هنرمندان و نقاشان شمیران که آثار بسیاری با موضوع اماکن شمیران خلق و مقام هنرمند برتر تجسمی در حوزه تهران پژوهی را کسب کرده است و همچنین عکس‌های کنونی از شمیران اثر حمیدرضا صادقی، هنرمند عکاس خوش ذوق شهرداری منطقه یک از جاذبه‌های  تاریخی و گردشگری منطقه یک به نمایش درآمده است.

وی افزود: نگارگذر دیگر شمیران در بلوار رشیدالدین فضل ا… اکران شده است که بر اساس آن بیش از ۲۰ قاب بنر از اماکن مذهبی، گردشگری، کاخ موزه‌ها، بوستان‌ها و همچنین نماد منطقه یک “شمیران نگین تهران” و شعار مدیریت شهری تهران “تهران شهری برای همه” اجرا شده است.

پارسیان تصریح کرد: به مناسبت هفته تهران تعداد ۱۰ بیلبورد پوستر هفته تهران تلفیق شده با اماکن گردشگری منطقه یک طراحی و به صورت نیمه برجسته در ابعاد ۱۰ در ۲ و نیم و ۶ در ۲ متر و ۸۰ متری در معابر اصلی منطقه و شعار مدیریت شهری تهران در ۵۰ نقطه از محلات منطقه یک طراحی و نصب شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49068
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن