گیلان

اولین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت برگزار شد

اولین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فرماندار رشت در این جلسه، با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده ملت ایران به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: بایستی با فراهم آوردن بسترهای لازم، شرایط را برای حضور آحاد مردم با سلایق مختلف مهیا سازیم.

علی فتح‌اللهی اظهار داشت: از فردا کار ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا شروع می شود و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود تا مراحل ثبت نام را به خوبی سپری کنیم.

وی با اشاره فصل الخطاب قرار دادن قانون در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، افزود: در تمامی فرآیند های برگزاری انتخابات بایستی با دقت در مسیر قانون گام برداشت و شرایط را به گونه ای فراهم کرد که مردم پای صندوق های رای بیایند و رقابت سالم بین داوطلبان انتخابات برقرار شود.

فتح‌اللهی با اشاره به رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات بیان کرد: به همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400 تاکید داریم که ما به عنوان مجریان انتخابات، بی طرفانه باید حرکت کنیم و تمام توان خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گیریم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه احکام اعضای هیات بازرسی توسط فرماندار رشت به این اعضاء ارائه شد که بر این اساس علی‌اکبر پورعلی انار کولی به عنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت، جلال برشان به عنوان دبیر، سجاد پورموسی به عنوان عضو، سید نعمت اله احمدی رودسری به عنوان مسئول دبیرخانه، منیره توکلی به عنوان کارشناس دبیرخانه و حسین محمدی احمد گورابی به عنوان کارشناس دبیرخانه منصوب شدند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67289
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن