بانک-بیمه-بورس

انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

در جلسه ای با حضور شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون و عظیمی رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور، تفاهم نامه همکاری میان دو دستگاه منعقد گردید.

به گزارش تفاهم آنلاین ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این جلسه اظهار داشت: پیشینه همکاری میان دو دستگاه بیش از یک دهه است، از سالهای ابتدایی تاسیس بانک توسعه تعاون، همکاری دو جانبه برقرار بوده است‌.
وی افزود: بانک توسعه تعاون و سازمان فنی و حرفه ای کشور از دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، آشنایی جامعی میان ماموریت ها و رسالت های یکدیگر دارند و محورهای همکاری مشترک میان طرفین وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون از ظرفیت های بسیاری برای عاملیت بانکی و اعتباری سازمان برخوردار است و مطابق اهداف و راهبردهای سازمان نسبت به پذیرش عاملیت اقدام می نماید.
این مقام بانکی خاطر نشان نمود: هر دو سازمان در خدمت فرآیندهای تولیدی کشور مشغول فعالیت هستند، بانک در مسیر خدمات بانکی و اعتباری با رویکرد توسعه ای است و سازمان نیز با هدف ارتقای سطح مهارت نیروی کار درحال فعالیت است.
وی ادامه داد: کمیته مشترک راهبری عهده دار هماهنگی و پیشبرد مسائل اجرایی تفاهم نامه را عهده دار هستند.
عظیمی معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: بانک توسعه تعاون دستاوردها و نتایج مثبتی با حضور در طرحهای ملی حاصل نموده است و در این تفاهم نامه نیز بانک و سازمان می توانند به توفیقات مشترک دست پیدا کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=101896
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن