بانک-بیمه-بورس

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه میهن و خانه سرباز صلح ایران

شرکت بیمه میهن با خانه سرباز صلح ایران با هدف تأمین نیازهای بیمه‌ای و ارائه انواع پوشش‌های بیمه‌ای برای این مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، این تفاهم‌نامه همکاری فیمابین دکتر رضا مصطفوی-مدیرعامل بیمه میهن و سرهنگ قاسم رحیمی-مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران به امضاء رسید.

مدیرعامل بیمه میهن در آیین امضای این تفاهم‌نامه که مهدی گشادرو-معاون فنی این شرکت، امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی-فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و دکتر رحمتی-عضو هیأت مدیره خانه سرباز صلح ایران نیز حضور داشتند، با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: این عزیز ان با ایثار و فداکاری خود حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و ما اکنون امنیت و آسایش خود را مدیون شهدا و این عزیزان هستیم و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام، در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

دکتر مصطفوی به نقش مؤثر بیمه در تأمین امنیت و آرامش خاطر احاد جامعه اشاره کرد و گفت مردم و نهادهای مختلف با داشتن پوشش‌‍های بیمه‌ای می‌توانند در امنیت و آرامش کامل باشند و نگرانی و دغدغه ای از آینده خود نداشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه به بیان سابقه فعالیت بیمه میهن پرداخت و گفت بیمه میهن با توانگری مالی سطح یک از شرکت‌های خوب صنعت بیمه کشور است و مردم و بیمه‌گذاران، آن را به خوشنامی می‌شناسند و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

مدیرعامل بیمه میهن ابراز امیدواری کرد که با اجرای این تفاهم نامه بیمه میهن خدمات مطلوبی به این مجموعه ارائه کند و بتواند رضایت ایشان را در تداوم همکاری های بعدی جلب نماید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، مجموعه خانه سرباز صلح ایران می‌تواند از انواع پوشش‌های بیمه‌ای از جمله بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو، آتش سوزی منازل مسکونی و … با تسهیلات و تخفیفات مناسب بهره‌مند شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47360
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن